Gå til innhold

Dere med tenåringsgutter eller eldre!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når sluttet de å vokse, og når kom de i puberteten?

Har en på 15 selv, han er 180 cm. Har ikke vokst mer de siste mnd, er han kanskje ferdig utvokst da? Han kom i puberteten i 12-års alder.

 

Anonymous poster hash: 851e5...31e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig individuelt! Jeg har en svoger som var liten i høyde fram til 16 års alderen, og føyk opp til 195 på 2-3 år! Så tror jeg hadde holdt det åpent fram mot 20 år ;)

 

Anonymous poster hash: 7e032...a38

Skrevet

Jeg har en stesønn på 17, han er 186 nå. Han var rundt 180 da han var 15. Normalt er de utvokst ved 19 års alder.

 

Anonymous poster hash: 168d5...d87

Skrevet

Såpass ja! Mulig han strekker seg noen cm til da de neste årene :)

 

Anonymous poster hash: 851e5...31e

Skrevet

Sønnen min kom relativt sent i puberteten, var vel ca 16 år og rundt 175 cm. Nå er

han snart 19 og 196 cm høy. Har vel ikke vokst noe det siste halve året.

 

Anonymous poster hash: 995f7...b47

Skrevet

Mine begynte puberteten rett etter 15. Den ene strakk seg til han var over 19. Den andre er 18 og ikke ferdig enda selv om det går temmelig sakte nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...