Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Noen som har denne? Hvordan er den på størrelsen? Skal bestille til guttene mine på 2 og 3 år (normal lengde for alderen), og er så usikker på hvordan størrelse jeg skal bestille. Redd for at 90 blir litt knapt for 2-åringen siden han skal ha den ut sesongen. Men ikke noe særlig å gå og vasse i dessen heller. Anyone? Anonymous poster hash: 28b4f...02b
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 De er store i størrelsen, og de fleste av dem kan også utvides litt ved å sprette opp et par sømmer. Ville ikke tatt for hardt i altså. Datteren min bruker 122 i vanlige klær, men didriksondressen i str 120 er ikke liten til henne, veldig god plass og enda kan den utvides også. Hun ville ikke kunne brukt 130, det blir altfor stort. http://lekmer.no/barneklar/yttertoy/overaller/didriksons-dress-theron-amethyst Anonymous poster hash: 37710...c84
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 De er store i størrelsen, og de fleste av dem kan også utvides litt ved å sprette opp et par sømmer. Ville ikke tatt for hardt i altså. Datteren min bruker 122 i vanlige klær, men didriksondressen i str 120 er ikke liten til henne, veldig god plass og enda kan den utvides også. Hun ville ikke kunne brukt 130, det blir altfor stort. http://lekmer.no/barneklar/yttertoy/overaller/didriksons-dress-theron-amethyst Anonymous poster hash: 37710...c84 Takk! Er du ellers fornøyd med kvaliteten? Hvordan fungerer dressen på de kaldeste dagene? Anonymous poster hash: 28b4f...02b
MamsenMedToSmå Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Gutten min bruker 92 og jeg kjøpte dressen i str 90. Den var passe men likevel rom til å vokse i Dra å prøv om eu har mulighet, eller kjøp på en nettbutikk som har gratis returfrakt slik at du kan bytte kostnadsfritt om du skulle bomme
Marsipanmor Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Vi er fornøyd og skal kjøpe samme neste gang også.. de er romslige i str.. jeg kjøper den str de bruker nå og da holder den ut sesongen
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Min sønn har en i str 90. Vi måtte kjøpe ny før jul i fjor da han var 2 år og 10 mnd da den begynte å bli snau. Han er en ganske lang gutt. Anonymous poster hash: b14aa...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå