Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Hadde vært å kjøpt en flaske Cognac som jeg skulle gi i gave og la den i samme pose som et par babyklær jeg hadde kjøpt....greit nok det, MEN............. Når jeg kom hjem klarte jeg å sette posen ifra meg på steingulvet vårt hardere enn jeg tydeligvis skulle ha gjort og KNAAAAAAS der knustes flaska og babyklærne fikk en del Cognac på seg....... Cognacgen er det ikke så farlig med, får kjøpe ny, men babyklærne var de siste de hadde i den str.jeg trengte.... tror dere at det er mulig å vaske stinken bort??Er ikke noe glassbråt i klærne..... Anonymous poster hash: 3bbc0...04d
PrinsesseHengepupp Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Er jo bare alkohol, det er null stress å vaske bort. Verre om det var motorolje eller tran.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 ja det er sant, var bare så ekkelt når det dryppet Cognac av dem:P jeg klarer virkelig det meste...*ler* Anonymous poster hash: 3bbc0...04d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå