Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 ER medlem der inne, men mulig jeg er dum og ikke skjønner noe. Hvor kommer man med i de gruppene som dere har opprettet? Er over 180 emner som er opprettet men jeg ser jo de ikke. Må man bli invitert eller hva? Anonymous poster hash: 89218...82b
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Ja, du må bli invitert til alt annet enn de åpne gruppene (konkurranseforum etc) Anonymous poster hash: 4fa6f...a25
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Akkurat. Da håper jeg på det beste, for ellers blir det kjedelig Anonymous poster hash: 89218...82b
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Men du kan jo også starte en gruppe selv? Da vet du hvem du får med, alle de du regner med har kunnskap og interesse for temaet, og administrerer medlemslista selv, og kan bestemme fokus selv - det er jo veldig greit! Anonymous poster hash: 4fa6f...a25
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Synes dette høres veldig merkelig ut jeg.. Man er altså da medlem av en haug forskjellige lukkede grupper som man "chatter" i på hemmelige forum. Hvordan holder man rede på alt dette da? Anonymous poster hash: 7d853...a39
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Det høres jo tullete ut. Er de som allerede er i en gruppe interessert i å invitere inn nick de ikke kjenner? Anonymous poster hash: b74de...4f2
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 Hehe.. Hvor mange her inne har egentlig oversikt over de forskjellige nickene? Jeg legger jo merke til enkelte, men kjenner jo ingen. Så hvordan vet man da hvem man skal invitere? Sikkert en god idé med lukkede grupper, men jeg kommer aldri til å betale for å bruke dib Anonymous poster hash: 61155...310
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 Jeg forstår ikke greia. Kjedelig å bli med i lukket gruppe. Nå er vi 7-8 jenter her inne som også omgås privat. Er litt meningsløst å lage en privat gruppe her i tillegg? Anonymous poster hash: 41067...0e5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #9 Skrevet 22. september 2014 Det høres jo tullete ut. Er de som allerede er i en gruppe interessert i å invitere inn nick de ikke kjenner? Anonymous poster hash: b74de...4f2 Nei. Det er prisen for å være anonym. Men du kan jo også lage åpne grupper selv, om du vil ha et oversiktiglig forum for ett eller annet uten mulighet for anonymitet. Anonymous poster hash: 4fa6f...a25
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #10 Skrevet 22. september 2014 Hmm, så om du er ganske ny her og har et ukjent nick risikerer du å betale deg inn der og sitte der å føle seg viggo-venneløs fordi ingen inviterer deg inn i de lukkede gruppene sine? Vi som er litt usynlige her inne fordi vi ikke lager så mye oppstuss i diverse tråder og ikke blir lagt merke til er ikke velkommen inn vi da eller? Det er grupper for de populære og de upopulære eller litt usynlige utelates... Får litt ungdomsskolevibrasjoner jeg, her skal man være kul og populær ellers har man ingenting her å gjøre? Anonymous poster hash: 7d853...a39
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #11 Skrevet 22. september 2014 Hmm, så om du er ganske ny her og har et ukjent nick risikerer du å betale deg inn der og sitte der å føle seg viggo-venneløs fordi ingen inviterer deg inn i de lukkede gruppene sine? Vi som er litt usynlige her inne fordi vi ikke lager så mye oppstuss i diverse tråder og ikke blir lagt merke til er ikke velkommen inn vi da eller? Det er grupper for de populære og de upopulære eller litt usynlige utelates... Får litt ungdomsskolevibrasjoner jeg, her skal man være kul og populær ellers har man ingenting her å gjøre? Anonymous poster hash: 7d853...a39 Det er nok en ganske grei oppsumering, ja. Anonymous poster hash: f0c1c...58d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #12 Skrevet 22. september 2014 Hmm, så om du er ganske ny her og har et ukjent nick risikerer du å betale deg inn der og sitte der å føle seg viggo-venneløs fordi ingen inviterer deg inn i de lukkede gruppene sine? Vi som er litt usynlige her inne fordi vi ikke lager så mye oppstuss i diverse tråder og ikke blir lagt merke til er ikke velkommen inn vi da eller? Det er grupper for de populære og de upopulære eller litt usynlige utelates... Får litt ungdomsskolevibrasjoner jeg, her skal man være kul og populær ellers har man ingenting her å gjøre? Anonymous poster hash: 7d853...a39 Seriøst? Er du overrasket over at ikke alle er velkommen inn i private grupper? Det er jo derfor slike grupper kommer til fordi folk vil styre hvem de bruker tid på her inne. Blir du ikke invitert er det din egen skyld. Anonymous poster hash: 41067...0e5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #13 Skrevet 22. september 2014 Hmm, så om du er ganske ny her og har et ukjent nick risikerer du å betale deg inn der og sitte der å føle seg viggo-venneløs fordi ingen inviterer deg inn i de lukkede gruppene sine? Vi som er litt usynlige her inne fordi vi ikke lager så mye oppstuss i diverse tråder og ikke blir lagt merke til er ikke velkommen inn vi da eller? Det er grupper for de populære og de upopulære eller litt usynlige utelates... Får litt ungdomsskolevibrasjoner jeg, her skal man være kul og populær ellers har man ingenting her å gjøre? Anonymous poster hash: 7d853...a39 Nei, det finnes som sagt også åpne grupper, både allerede eksisterende og mulighet for å lage nye. Men så kan man jo også lure på hvorfor man skal ønske seg inn på betalingsløsninga om man uansett har tenkt å være anonym for der finnes jo ikke den muligheten. Man kan ikke både poste som anonym og klage over at man er "upopulær". Anonymous poster hash: 4fa6f...a25
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #14 Skrevet 22. september 2014 Forøvrig vil jo for mange nettopp det å ha et større persongalleri å forholde seg til være grunnen til at de er her, det er jo ikke gruppetvang heller, resten av forumet går som normalt. Anonymous poster hash: 4fa6f...a25
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #15 Skrevet 22. september 2014 Det er bare synd at en del brukere som var kjent for meg, uten at jeg kjente de, er forsvunnet fra dette forumet. Anonymous poster hash: b74de...4f2
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #16 Skrevet 22. september 2014 Jeg er glad for at enkelte brukere er borte i de private lukkede gruppene. Da slipper vi å høre i HVER diskusjon som omfatter utroskap om hvor fint og flott det er å pule andre enn sin mann/kone, og at de som er imot det er noen pripne tullinger. Skulle ønske biltyven og paleo-dama forsvant i disse private gruppene også, da hadde vi sluppet indoktrinering og sure oppgulp. Anonymous poster hash: 0f6ec...4a6
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #17 Skrevet 22. september 2014 Jeg er glad for at enkelte brukere er borte i de private lukkede gruppene. Da slipper vi å høre i HVER diskusjon som omfatter utroskap om hvor fint og flott det er å pule andre enn sin mann/kone, og at de som er imot det er noen pripne tullinger. Skulle ønske biltyven og paleo-dama forsvant i disse private gruppene også, da hadde vi sluppet indoktrinering og sure oppgulp. Anonymous poster hash: 0f6ec...4a6 Ja, avvikende meninger bør man for guds skyld unngå å utsettes for. Anonymous poster hash: 4fa6f...a25
Gjest Skrevet 22. september 2014 #18 Skrevet 22. september 2014 Jøss... her har noen gnavlet på sitroner til frokost og lunsj....!
*Miss Marple* Skrevet 22. september 2014 #19 Skrevet 22. september 2014 Jeg er glad for at enkelte brukere er borte i de private lukkede gruppene. Da slipper vi å høre i HVER diskusjon som omfatter utroskap om hvor fint og flott det er å pule andre enn sin mann/kone, og at de som er imot det er noen pripne tullinger. Skulle ønske biltyven og paleo-dama forsvant i disse private gruppene også, da hadde vi sluppet indoktrinering og sure oppgulp. Anonymous poster hash: 0f6ec...4a6 Så du vil bare ha brukere som er enig med deg? Du får lage en gruppe da, vet du.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #20 Skrevet 22. september 2014 Jeg er glad for at enkelte brukere er borte i de private lukkede gruppene. Da slipper vi å høre i HVER diskusjon som omfatter utroskap om hvor fint og flott det er å pule andre enn sin mann/kone, og at de som er imot det er noen pripne tullinger. Skulle ønske biltyven og paleo-dama forsvant i disse private gruppene også, da hadde vi sluppet indoktrinering og sure oppgulp. Anonymous poster hash: 0f6ec...4a6 Så du vil bare ha brukere som er enig med deg? Du får lage en gruppe da, vet du. Nei, men man blir til slutt drittlei å få slengt i trynet hvor herlig utroskap er og hvor snille folk som er utro, er. Det er ikke det at hun ikke er enig med MEG; hun er ikke enig med 97% av samfunnet. Til slutt så kommenterte hun HVERT tråd som omhandlet temaet, bare for å skrive at utroskap er det beste i verden. Anonymous poster hash: 0f6ec...4a6
*Miss Marple* Skrevet 22. september 2014 #21 Skrevet 22. september 2014 (endret) Jeg er glad for at enkelte brukere er borte i de private lukkede gruppene. Da slipper vi å høre i HVER diskusjon som omfatter utroskap om hvor fint og flott det er å pule andre enn sin mann/kone, og at de som er imot det er noen pripne tullinger. Skulle ønske biltyven og paleo-dama forsvant i disse private gruppene også, da hadde vi sluppet indoktrinering og sure oppgulp. Anonymous poster hash: 0f6ec...4a6 Så du vil bare ha brukere som er enig med deg? Du får lage en gruppe da, vet du. Nei, men man blir til slutt drittlei å få slengt i trynet hvor herlig utroskap er og hvor snille folk som er utro, er. Det er ikke det at hun ikke er enig med MEG; hun er ikke enig med 97% av samfunnet. Til slutt så kommenterte hun HVERT tråd som omhandlet temaet, bare for å skrive at utroskap er det beste i verden. Anonymous poster hash: 0f6ec...4a6 Forventer du at jeg skal vite hvem du snakker om når du skriver 'hun'? Jeg har aldri lest at noen mener at utroskap er det beste i verden. Jeg HAR lest at noen ikke syns det er en dødssynd, men det er jo noe helt annet? Når det gjelder forum+ medlemmer mener jeg at man kan se hvem som er det ved å gå inn på profilene. En veldig tungvint måte og jeg tror ikke at admin tenkte seg godt nok om når de lanserte forumet. Det er ikke tvil om at det har blitt roligere på anonym og at mange av de kjente og mest aktive medlemmene har forsvunnet inn i lukkede rom. Endret 22. september 2014 av *Miss Marple*
sug lut Skrevet 22. september 2014 #22 Skrevet 22. september 2014 Jeg er glad for at enkelte brukere er borte i de private lukkede gruppene. Da slipper vi å høre i HVER diskusjon som omfatter utroskap om hvor fint og flott det er å pule andre enn sin mann/kone, og at de som er imot det er noen pripne tullinger. Skulle ønske biltyven og paleo-dama forsvant i disse private gruppene også, da hadde vi sluppet indoktrinering og sure oppgulp. Anonymous poster hash: 0f6ec...4a6 Så du vil bare ha brukere som er enig med deg? Du får lage en gruppe da, vet du. Nei, men man blir til slutt drittlei å få slengt i trynet hvor herlig utroskap er og hvor snille folk som er utro, er. Det er ikke det at hun ikke er enig med MEG; hun er ikke enig med 97% av samfunnet. Til slutt så kommenterte hun HVERT tråd som omhandlet temaet, bare for å skrive at utroskap er det beste i verden. Anonymous poster hash: 0f6ec...4a6 Ikke kan du lese, og likevel blir du støtt av det du tror du leser. Bare for gleden av å støte akkurat deg skulle jeg faktisk kunne vurdere muligheten av å delta igjen.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #23 Skrevet 22. september 2014 Jeg er glad for at enkelte brukere er borte i de private lukkede gruppene. Da slipper vi å høre i HVER diskusjon som omfatter utroskap om hvor fint og flott det er å pule andre enn sin mann/kone, og at de som er imot det er noen pripne tullinger. Skulle ønske biltyven og paleo-dama forsvant i disse private gruppene også, da hadde vi sluppet indoktrinering og sure oppgulp. Anonymous poster hash: 0f6ec...4a6 Så du vil bare ha brukere som er enig med deg? Du får lage en gruppe da, vet du. Nei, men man blir til slutt drittlei å få slengt i trynet hvor herlig utroskap er og hvor snille folk som er utro, er. Det er ikke det at hun ikke er enig med MEG; hun er ikke enig med 97% av samfunnet. Til slutt så kommenterte hun HVERT tråd som omhandlet temaet, bare for å skrive at utroskap er det beste i verden. Anonymous poster hash: 0f6ec...4a6 Nå får du jammen gi deg! Du er en skikkelig mobber du! Du tåler tydeligvis ikke at andre har andre meninger. Og jeg skjønner hvem du sikter til, og nå tillegger du henne veldig mye. Då hvis man har en annen mening, skal man altså drittslenging. Blir skremt hvis du har barn og lar slike meninger gå i arv, Dette forumet har det bedre uten mobbere, og så lenge du holder på sånn, er dette forumet bedre uten deg! Anonymous poster hash: 9d10a...ee6
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #24 Skrevet 22. september 2014 Jeg er glad for at enkelte brukere er borte i de private lukkede gruppene. Da slipper vi å høre i HVER diskusjon som omfatter utroskap om hvor fint og flott det er å pule andre enn sin mann/kone, og at de som er imot det er noen pripne tullinger. Skulle ønske biltyven og paleo-dama forsvant i disse private gruppene også, da hadde vi sluppet indoktrinering og sure oppgulp. Anonymous poster hash: 0f6ec...4a6 Så du vil bare ha brukere som er enig med deg? Du får lage en gruppe da, vet du. Nei, men man blir til slutt drittlei å få slengt i trynet hvor herlig utroskap er og hvor snille folk som er utro, er. Det er ikke det at hun ikke er enig med MEG; hun er ikke enig med 97% av samfunnet. Til slutt så kommenterte hun HVERT tråd som omhandlet temaet, bare for å skrive at utroskap er det beste i verden. Anonymous poster hash: 0f6ec...4a6 Nå får du jammen gi deg! Du er en skikkelig mobber du! Du tåler tydeligvis ikke at andre har andre meninger. Og jeg skjønner hvem du sikter til, og nå tillegger du henne veldig mye. Då hvis man har en annen mening, skal man altså drittslenging. Blir skremt hvis du har barn og lar slike meninger gå i arv, Dette forumet har det bedre uten mobbere, og så lenge du holder på sånn, er dette forumet bedre uten deg! Anonymous poster hash: 9d10a...ee6 *så hvis man har en annen mening driver du bare drittslenging tilbake Anonymous poster hash: 9d10a...ee6
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #25 Skrevet 22. september 2014 The Lut is back:) Anonymous poster hash: b1d3e...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå