MTF Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Er på randen til å bestille Netflix, men før vi gjør det lurer jeg bare på om noen heller vil anbefale andre sånne type streamingtjenester? Og hvorfor? Noen som har Netflix og har negative eller positive erfaringer dere vil dele? Er helt grønn på dette her...har bodd i leid leilighet med såpass dårlig nettforbindelse i mange år, at når vi nå endelig har flyttet inn i hus med fiber, ikke er helt oppdatert på alt dette;-) Vi har Smart-tv, tv via fiber og PS4, trenger vel ikke noe annet for å kunne streame vel? *jepp...helt grønn*
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Vi har netflix og er veldig fornøyd med det. Mange gode serier og filmer, og et vidt spekter av kategorier. Noe som passer for alle i familien, i grunn! Skal bestille oss et abo til, HBO, for å få tilgang til enda mer bra serier. http://hbonordic.com/series/all Men ser for meg at Netflix er mer vidsynt og treffer flere brukere. HBO ser jeg for meg er mer for voksne...? Men ejg har ikke bestilt enda så jeg vet ikke. Du kan få gratis prøvemåned hos de fleste, hvor du kan avbestille hvsi du ikke er fornøyd. Det kunne dere kanskje ha prøvd hos flere og så bestemt hvem dere vil fortsette hos etterpå? Anonymous poster hash: 284c3...18c
MTF Skrevet 22. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2014 Ja, lurt - takk for tips. Har jo lest om at de har sånne gratis prøvemnd, så det kan jo være greit å prøve litt forskjellig. Vi er relativt "voksne" da;-) men ser i grunn lite på tv...er jo rett og slett fordi det er lite som fenger og som regel passer tidspunktene dårlig. Elsker å se filmer da, alt fra A-Å, så da passer kanskje Netflix oss best? Ser lite serier i grunn, men det kan fort forandre seg når vi får bestemme selv når vi skal se episodene og ikke er bundet til et spesifikt tidspunkt;-) Trenger ikke noe mer enn det jeg skrev i første innlegg for å streame Netflix? Bare å gå inn på nettsidene deres og bestille da eller?
MTF Skrevet 22. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2014 synes viaplay er mye bedre Hva som gjør at du syns det er bedre? Type serier eller andre ting? Jeg er som sagt helt lost på dette, så inn med teskje please he he;-)
Høstduft Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Trenger kun internett for netflix. Med viaplay kan du laste ned og se i offline modus, det kan du ikke med netflix.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 Jeg har både netflix og viaplay. Fordelen med viaplay er at du kan laste ned og se offline.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 Netflix + mediahint = gull! Last ned mediahint på Firefox og få amerikansk utvalg på Netflix, om du i tillegg bruker Netflix på f.eks Chrome får du det norske utvalget der. Plutselig har du dobbelt så mange serier og filmer. Anonymous poster hash: a66bd...ffc
MTF Skrevet 22. september 2014 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2014 Netflix + mediahint = gull! Last ned mediahint på Firefox og få amerikansk utvalg på Netflix, om du i tillegg bruker Netflix på f.eks Chrome får du det norske utvalget der. Plutselig har du dobbelt så mange serier og filmer. Anonymous poster hash: a66bd...ffc Er det noe man bare går inn på en nettside og laster ned eller...? Har jeg forresten nevnt at jeg er helt grønn på dette...?;-P
MTF Skrevet 22. september 2014 Forfatter #10 Skrevet 22. september 2014 Trenger kun internett for netflix. Med viaplay kan du laste ned og se i offline modus, det kan du ikke med netflix. Jeg har både netflix og viaplay. Fordelen med viaplay er at du kan laste ned og se offline. Åhh, ok - takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå