Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Jeg har lest at en an veie ekstra når en har mensen, men at det er individuelt hvor mye.Jeg går nesten opp et kilo den dagen jeg får mensen, og det var jammen meg litt skremmende tilstander på badet idag da jeg fant det ut.Ikke at 1kg er det store.Men jeg holder på å kvitte meg med flere kilo, og da syntes jeg plutselig den ene kiloen ikke var så grei.Men, det går jo av. Har jo hatt det sånn rundt mensen før.Leste at 1-2kg er normal vektoppgang ved mensstart, da en får litt mer veske i kroppen, og hei, noen plass må den det oppblåste-mens-magen komme fra? Anonymous poster hash: dbe6c...a82
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Jauda. Veier plutselig 2 kilo mer idag enn for 2 dager siden...er på slankern selv og vet at den ene tingen jeg skeia ut med igår ikke er synderen
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Ja! Ca 1 kg, får mye vann i kroppen de dagene. Hovner nå hvertfall opp! Anonymous poster hash: 095a0...858
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Jepp, 1-2 kilo forskjell er helt vanlig her. Da jeg slanket meg løste jeg det ved å ikke veie meg i dagene før, under og etter mensen, for selv om jeg visste at tallet ikke stemte var det veldig demotiverende. Man får mye mer vann i kroppen og ser "verre ut" også. Anonymous poster hash: 27030...8ef
Luksusdyret Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 2 kilo her, hver gang. Og skikkelig oppblåst mage.
Leirha Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 1-1,5kg. Ugh :/Men sånn er det, er jo bare vann og går raskt vekk igjen.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 Skjer dette selv om man hopper over mensen med p piller også? At man går litt opp i vekt den perioden? Anonymous poster hash: 9eab3...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå