Gå til innhold

Må jeg ringe legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i å gå til legen, men nå har jeg hatt litt småplager en stund.. I håp om å kanskje slippe unna, så spør jeg her om noen har peiling på hva det kan være.

Jeg fødte mitt 2.barn for 4mnd siden, har ikke vært dårlig siden da, men tenker at det kan ha med det å gjøre. Jeg har vondt i magen, blir ofte veldig kvalm, men det gir seg som regel hvis jeg får slappet av eller helst sovet litt, men noen ganger må jeg spy for at det skal gå over. Jeg har konstant løs mage. Har cøliaki, men jeg har ikke fått i meg gluten, og jeg det ligner ikke helt smertene jeg har hatt før i den forbindelsen. Den siste uken har jeg også hatt vondt i kroppen, kjennes som om jeg har blåmerker over ALT. Jeg har ikke hatt feber, og er ikke forkjøla. Har også hatt småblødninger mellom menstruasjon. Noen som har peiling p hva dette kan være? Grunn til bekymring, eller er det noe jeg selv kan gjøre for at det skal gi seg?

Anonymous poster hash: cca0c...dfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen!

Høres ut som du trenger en helsjekk med blodprøver, og en henvisning til gynekolog.

Skrevet

Ja, jeg får vel bare gjøre det...

Ingen som har hatt samme plagene, som vet hva det eventuelt er for noe?

Anonymous poster hash: cca0c...dfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...