Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Utenom det som innebærer familieforøkelse, da du møtte din utkårede, frieri eller bryllup eller lignende da dette åpenbart er det største og beste minnet de fleste med barn og mann har☺️ Jeg vil lese om NOE ANNET som du husker som det var i går, med et stort smil om munnen😃 Håper dere alle får en strålende fin dag! Anonymous poster hash: 83c3e...16d
*Nøtta* Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Når jeg kjenner lukten av våt røsslyng på denne tiden av året..når man går ut på trappen og det er kaldt og vi får litt frostrøyk av munnen- da blir jeg slengt tilbake til gode barndomsår og må alltid smile for meg selv og ta et dyyypt magadrag før jeg tar neste steg.
Bustetroll Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Når jeg kjenner lukten av våt røsslyng på denne tiden av året..når man går ut på trappen og det er kaldt og vi får litt frostrøyk av munnen- da blir jeg slengt tilbake til gode barndomsår og må alltid smile for meg selv og ta et dyyypt magadrag før jeg tar neste steg. Samme her! Elsker når lukter, vær og diverse tar meg tilbake til dager på hytta, fjellet, ved havet, osv
Gjest Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Må nok være somrene hos mormor som liten og lyden av svaler, tresnekker og lukten av tjære. ☺
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Var ute med familien på en barneskole i går. Litt yr i lufta. Vi gikk mot en bekk som tydelig ble brukt av skolebarna og jeg fikk en ekstrem lykkefølelse! Lukten og synet tok meg tilbake i barndommen og jeg kjente på at akkurat dette hadde jeg opplevd som liten selv. Så herlig Anonymous poster hash: 0d800...0fa
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Fine somrer hos besteforeldrene mine i nord. Får tårer i øynene bare jeg tenker på alle de fine minnene. Også på alle gangene vi var der i jula Anonymous poster hash: 19844...96f
MTF Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 Lukten av sommer - syriner og andre blomster. Da kastes jeg rett tilbake til mine barndoms somre i huset til mine besteforeldre :-) Når jeg hører musikk fra den tiden jeg gikk på high school i usa og bodde hos en vertsfamilie. Et av de beste årene i mitt liv hvor jeg møtte mange fantastiske mennesker.
Elskerhøsten2014 Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 (endret) Mitt beste minne uten og familie, var når jeg var på krypos,var kjempe deilig der, frisk luft, varmt, deilig vann og bare kose seg og besøke mine besteforeldre i finnmark er også gode barnedomsminner Endret 22. september 2014 av Elskerhøsten2014
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #9 Skrevet 22. september 2014 Den dagen heg skjønte at mobbingen var over - og at jeg faktisk hadde blitt populær. Noen uker inn i gymnastilværelsen. En ekstrem byrde lettet.. Anonymous poster hash: dc04e...489
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #10 Skrevet 22. september 2014 Utenom det som innebærer familieforøkelse, da du møtte din utkårede, frieri eller bryllup eller lignende da dette åpenbart er det største og beste minnet de fleste med barn og mann har☺️ Jeg vil lese om NOE ANNET som du husker som det var i går, med et stort smil om munnen😃 Håper dere alle får en strålende fin dag! Anonymous poster hash: 83c3e...16d Før vi ble sammen bodde jeg i en annen by, og mannen sendte meg en julekalender i posten, som han hadde jobbet med i flere uker. Vi hadde egentlig gjort det slutt, og han hadde aldri gjort noe lignende for meg før, så jeg ble superoverrasket da jeg pakket den opp. Og da visste jeg at dette var en mann jeg kunne leve resten av livet med Anonymous poster hash: ad239...9cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå