Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Hvordan bruker dere disse kassene? Anonymous poster hash: 27d91...2cb
PrinsesseHengepupp Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Ene er nattbord, den andre er med dør (lokket), satt på høykant, funker som skap (har selv satt i tre hyller). Begge gravd frem fra glemselen i fjøsen, ikke noe fancy design-opplegg altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå