Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Jeg vil, for min egen del, ikke skrive hele historien her. Redd for da å ødelegge nattesøvnen mer med enda mer tårer og angst... jeg har iløpet av sommeren gått fra mildt deprimert til moderat (mot øvre grense) og har følt meg helt utbrent de siste fire-fem ukene. men har stått i jobb, da jeg er alenemor. Hver kveld er jeg utmattet, tårene presser på, kunta har blitt svært kort. Jeg har alltid før hatt utrolig god tålmodighet og ble aldri stresset. + så mye mer. i morgen skal jeg til legen, sent på dagen. Må jo selvfølgelig på jobb først, men jeg har ikke lyst. Virkelig ikke. Det er så ille idag at jeg har grått hver gsng jeg har vært litt alene.... kjemper en hard kamp mot meg selv nå... Anonymous poster hash: 15499...bb3
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Da ber du legen om å få jobbe litt mindre i en periode, og at du får henvisning til de som kan hjelpe deg på riktig måte. Lykke til. Anonymous poster hash: 861f2...90d
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Vi er visst akkurat samme sted i livet nå! Jeg er alenemor og etter sommeren har jeg gått inn i en moderat depresjon. Det skremmende er at jeg virkelig merker at det blir verre og verre nesten for hver dag som går. Jeg var hos lege forrige mandag, da hadde jeg ringt jobben på morgenen og sagt jeg var syk. Jeg klarte ikke å gå på jobb. Og greit var det, for jeg endte med 60% sykemelding ut uka totalt på hans initiativ. Imorgen skal jeg til legen igjen (var hos en vikarlege forrige mandag), og jeg satser på å få utvidet sykemeldingen min. Legen forrige uke sendte dessuten henvisning til dps, men det kan ta tid før jeg evnt får time der. Jeg har følt meg så nede, og er så ufattelig redd for å dette helt i kjelleren, at jeg har bestilt time til en privat psykolog så lenge, dit jeg skal jeg til onsdag. Vet ikke om du har råd til det et par ganger? Han jeg skal til koster 600 kr timen, så er jo i og for seg dyrt nok... Men du kan absolutt bruke egenmeldingsdag imorgen. Lykke til hos legen! Anonymous poster hash: 59bd3...28e
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Jeg går en gang i blant til samtale hos den kommunale psykiatrien fordi jeg var svært deprimert i tenårene og fram til jeg fikk barn. Da jeg pratet med terapeuten for to-tre uker siden ba hun meg rett ut om å ta to ukers sykemelding, men har ikke klart det, har ikke tid, det er behov for meg på jobben... i tillegg har jeg gått fra jobben to eller tre ganger pga migrene, og vært hjemme en hel dag pga det samme. Nytt arbeidssted, men samme arb.giver.... Anonymous poster hash: 15499...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå