Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Etter han er ferdig....er han kåt/stiv da? Merkelig spørsmål kanskje. Min eks var alltid vanvittig kåt. Klar for action. Mannen derimot er slapp. Grunnen til at jeg spør er fordi han de 10 første årene av forholdet ikke utførte oralsex på meg. Nå tenker jeg jo det er fordi han ikke tenner på det? Når jeg utfører oralsex på han blir jeg vanvittig kåt.. Anonymous poster hash: 656e2...6d3
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Ja han er det.. Anonymous poster hash: 55633...921
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Ja.... Anonymous poster hash: 91920...7cb
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Etter han er ferdig....er han kåt/stiv da? Merkelig spørsmål kanskje. Min eks var alltid vanvittig kåt. Klar for action. Mannen derimot er slapp. Grunnen til at jeg spør er fordi han de 10 første årene av forholdet ikke utførte oralsex på meg. Nå tenker jeg jo det er fordi han ikke tenner på det? Når jeg utfører oralsex på han blir jeg vanvittig kåt.. Anonymous poster hash: 656e2...6d3 Med mine esker var det sånn so du beskriver. Men det skjedde sjelden og... Så regner med de ikke likte det. Mannen nå gjør det hver gang og jeg på han. Og ja han er stiv Anonymous poster hash: 3b140...f32
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Ja det er han. Jeg tenner ikke så mye på å gi han det, men det er jo mindre merkbart enn det er på menn;-) Anonymous poster hash: e6083...480
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Det kan nok hende at han ikke tenner på det. Min mann liker ikke det, han tenner ikke på det, syntes det er ekkelt, og gjør det derfor ikke. Han blir ikke stiv av det i det hele tatt, han har jo prøvd. Men å sleike meg på puppene eller å kysse meg i nakken gjør susen. Anonymous poster hash: a7f14...aff
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Ok. Har jo opplevd det noen ganger, men ble skikkelig lei meg istad. Føler at den eneste grunnen til at han gjør det, er for å gjøre meg glad. Har ikke mast om det. Eneste jeg har sagt at jeg trenger mer enn litt tafsing på puppene, og en kjapp en. (han sliter med for tidlig sæd avgang) Saken er jo at jeg elsker at han utfører oralsex på meg, og har skjønt hvor mye jeg har savnet det. Men, orker ikke motta det når jeg vet han ikke liker det. Skjønte det jo egentlig siden han aldri har prøvd å utføre det på meg... HI Anonymous poster hash: 656e2...6d3
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 Det kan nok hende at han ikke tenner på det. Min mann liker ikke det, han tenner ikke på det, syntes det er ekkelt, og gjør det derfor ikke. Han blir ikke stiv av det i det hele tatt, han har jo prøvd. Men å sleike meg på puppene eller å kysse meg i nakken gjør susen. Anonymous poster hash: a7f14...aff Savner du det? HI Anonymous poster hash: 656e2...6d3
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #9 Skrevet 21. september 2014 Det kan nok hende at han ikke tenner på det. Min mann liker ikke det, han tenner ikke på det, syntes det er ekkelt, og gjør det derfor ikke. Han blir ikke stiv av det i det hele tatt, han har jo prøvd. Men å sleike meg på puppene eller å kysse meg i nakken gjør susen.Anonymous poster hash: a7f14...aff Savner du det? HI Anonymous poster hash: 656e2...6d3 Jeg gjør egentlig ikke det. Han klarer å virkelig tenne meg og gi meg de orgasmene jeg trenger på andre måter, så jeg tenker ikke noe dårlig over det. Anonymous poster hash: a7f14...aff
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #10 Skrevet 21. september 2014 Det kan nok hende at han ikke tenner på det. Min mann liker ikke det, han tenner ikke på det, syntes det er ekkelt, og gjør det derfor ikke. Han blir ikke stiv av det i det hele tatt, han har jo prøvd. Men å sleike meg på puppene eller å kysse meg i nakken gjør susen.Anonymous poster hash: a7f14...aff Savner du det? HI Anonymous poster hash: 656e2...6d3 Jeg gjør egentlig ikke det. Han klarer å virkelig tenne meg og gi meg de orgasmene jeg trenger på andre måter, så jeg tenker ikke noe dårlig over det. Anonymous poster hash: a7f14...aff Ok, siden mannen her ikke holder så lenge er liksom oralsex en bonus. Jaja...får bare leve med det HI Anonymous poster hash: 656e2...6d3
Dajm Skrevet 21. september 2014 #11 Skrevet 21. september 2014 Finnes leketøy han kan bruke istedet da;-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #12 Skrevet 21. september 2014 Hvis dere stønner eller forteller hvor gode de er underveis, det hjelper ikke det da? Menn liker vel å høre hvor rå de er i senga? Verdt et forsøk? Jeg blir selv kåtere av at mannen forteller hvor god jeg er til å suge. I utgangspunktet likte jeg det ikke, men det går lettere når jeg hører hvor godt han synes det er, og hvor utrolig kåt han blir av det. Anonymous poster hash: 84310...706
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #13 Skrevet 21. september 2014 Hvis dere stønner eller forteller hvor gode de er underveis, det hjelper ikke det da? Menn liker vel å høre hvor rå de er i senga? Verdt et forsøk? Jeg blir selv kåtere av at mannen forteller hvor god jeg er til å suge. I utgangspunktet likte jeg det ikke, men det går lettere når jeg hører hvor godt han synes det er, og hvor utrolig kåt han blir av det. Anonymous poster hash: 84310...706 Stønner og klynker, så han skjønner det så absolutt. Han gjør det for å glede meg, men ligger liksom i bakhode at han ikke liker det. Blir jo en turn off.. HI Anonymous poster hash: 656e2...6d3
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #14 Skrevet 21. september 2014 Jeg hadde aldri fått min til å utføre oralsex etter han hadde vært inni meg. Hvordan gjør dere det? Dusjer dere først eller? Anonymous poster hash: 678aa...b7a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #15 Skrevet 21. september 2014 Jeg hadde aldri fått min til å utføre oralsex etter han hadde vært inni meg. Hvordan gjør dere det? Dusjer dere først eller? Anonymous poster hash: 678aa...b7a Jeg er alltid ny dusjet. HI Anonymous poster hash: 656e2...6d3
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #16 Skrevet 22. september 2014 Litt sånn rart syntes jeg at vi har denne såkalte 69'eren. Men den liker vi veldig godt da 😊 MEN betingelsene er at vi begge skal være nydusjet for slike aktiviteter 😊 så blir det enten en ekstra tur i dusjen etter sexen eller morningeb etter, spørs klokken 😊 Anonymous poster hash: 5e968...bcb
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #17 Skrevet 22. september 2014 Litt sånn rart syntes jeg at vi har denne såkalte 69'eren. Men den liker vi veldig godt da MEN betingelsene er at vi begge skal være nydusjet for slike aktiviteter så blir det enten en ekstra tur i dusjen etter sexen eller morningeb etter, spørs klokken Anonymous poster hash: 5e968...bcb Hjelper som sagt ikke når han uansett ikke liker å gjøre det. Klarer liksom ikke slappe av når det ligger i bakhodet... HI Anonymous poster hash: 656e2...6d3
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #18 Skrevet 22. september 2014 Min har gjort det en gang, og ikke gjort det siden. Vi har vært sammen i snart 5 år, han elsker meg over alt på jord, men orker ikke å gå ned på meg. Siden det er den eneste måten jeg får orgasme på, har jeg sluttet å gå ned på ham også - jeg opplever jo aldri orgasme under sexen, mens han får hver gang. Han er ikke interessert i å bruke hender eller leketøy, så da får han være uten BJ Anonymous poster hash: d9271...152
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #19 Skrevet 22. september 2014 Min har gjort det en gang, og ikke gjort det siden. Vi har vært sammen i snart 5 år, han elsker meg over alt på jord, men orker ikke å gå ned på meg. Siden det er den eneste måten jeg får orgasme på, har jeg sluttet å gå ned på ham også - jeg opplever jo aldri orgasme under sexen, mens han får hver gang. Han er ikke interessert i å bruke hender eller leketøy, så da får han være uten BJ Anonymous poster hash: d9271...152 Ja, tror ikke jeg gidder å gi han så mye oppmerksomhet på det området lenger heller HI Anonymous poster hash: 656e2...6d3
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #20 Skrevet 22. september 2014 Ja, han er stort sett alltid det. Vi bytter gjerne på litt vi da for jeg liker litt pauser for å bygge meg opp. Anonymous poster hash: 17d0b...6b6
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #21 Skrevet 22. september 2014 Ingen ting tenner mannen min mer enn å slikke meg. Blir beinhard, og kommer raskt etterpå. Har hendt at det har gått for ham mens han har holdt på. Da blir det bare en bonusrunde etterpå. Jeg elsker å suge ham også Anonymous poster hash: 43e0c...3e5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #22 Skrevet 22. september 2014 Ingen ting tenner mannen min mer enn å slikke meg. Blir beinhard, og kommer raskt etterpå. Har hendt at det har gått for ham mens han har holdt på. Da blir det bare en bonusrunde etterpå. Jeg elsker å suge ham også Anonymous poster hash: 43e0c...3e5 Slik var min eks. også. Han var en skikkelig dust, men sexen savner jeg HI Anonymous poster hash: 656e2...6d3
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #24 Skrevet 22. september 2014 Er det vanlig med oralsex hver gang dere har sex? Noen som har det hver gang? Anonymous poster hash: 17d0b...6b6
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #25 Skrevet 22. september 2014 Ja han er det! Anonymous poster hash: e4239...68e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå