Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Noen som vet om dette området blir regnet som et bra strøk? Mye eneboliger der er det ikke? Hvilken barneskole pleier barna der å sokne til? Anonymous poster hash: 4d1ce...62d
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Bra strøk, mye gamle villaer i åsen der. Vet ikke ang skole. Anonymous poster hash: a052e...f47
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Bra strøk, mye gamle villaer i åsen der. Vet ikke ang skole. Anonymous poster hash: a052e...f47 Vet du om det ligger langt fra sentrum? Anonymous poster hash: 4d1ce...62d
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Bra strøk, mye gamle villaer i åsen der. Vet ikke ang skole. Anonymous poster hash: a052e...f47 Vet du om det ligger langt fra sentrum? Anonymous poster hash: 4d1ce...62d Fem minutter Altså, det ligger rett bak Bragernes Kirke, som skuer utover hele Bragernes Torg, som er sentrum. Samtidig er det veldig fredelig bak der, bare villaveier, så det kjennes stille og fint. Anonymous poster hash: a052e...f47
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Bra strøk, mye gamle villaer i åsen der. Vet ikke ang skole. Anonymous poster hash: a052e...f47 Vet du om det ligger langt fra sentrum? Anonymous poster hash: 4d1ce...62d Fem minutter Altså, det ligger rett bak Bragernes Kirke, som skuer utover hele Bragernes Torg, som er sentrum. Samtidig er det veldig fredelig bak der, bare villaveier, så det kjennes stille og fint. Anonymous poster hash: a052e...f47 Tusen takk for svar vi har funnet verdens nydeligste hus til salgs der, som vi kaaaanskje kan ha råd til så da blir det visning på oss! Anonymous poster hash: 4d1ce...62d
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Bra strøk, mye gamle villaer i åsen der. Vet ikke ang skole. Anonymous poster hash: a052e...f47 Vet du om det ligger langt fra sentrum? Anonymous poster hash: 4d1ce...62d Fem minutter Altså, det ligger rett bak Bragernes Kirke, som skuer utover hele Bragernes Torg, som er sentrum. Samtidig er det veldig fredelig bak der, bare villaveier, så det kjennes stille og fint. Anonymous poster hash: a052e...f47 Tusen takk for svar vi har funnet verdens nydeligste hus til salgs der, som vi kaaaanskje kan ha råd til så da blir det visning på oss! Anonymous poster hash: 4d1ce...62d Oj, lykke til! Anonymous poster hash: a052e...f47
Nyttårs barn Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 (endret) Området bak bragernes kirke og åsen der er regnet for Drammens beste. Du har marka bak deg og kort vei til sentrum. Barneskolen er Bragernes. Her er det ganske store forskjeller mellom hva slags økonomiske forutsetninger elevene har siden de rekrutterer fra både det strøket med høyest inntekt og det med lavest i byen. Endret 21. september 2014 av Nyttårs barn
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 Området bak bragernes kirke og åsen der er regnet for Drammens beste. Du har marka bak deg og kort vei til sentrum. Barneskolen er Bragernes. Her er det ganske store forskjeller mellom hva slags økonomiske forutsetninger elevene har siden de rekrutterer fra både det strøket med høyest inntekt og det med lavest i byen. Høres veldig bra ut:) tusen takk for svar. Vet du hvordan Konnerud er i forhold? Anonymous poster hash: 4d1ce...62d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #9 Skrevet 22. september 2014 Området bak bragernes kirke og åsen der er regnet for Drammens beste. Du har marka bak deg og kort vei til sentrum. Barneskolen er Bragernes. Her er det ganske store forskjeller mellom hva slags økonomiske forutsetninger elevene har siden de rekrutterer fra både det strøket med høyest inntekt og det med lavest i byen. Høres veldig bra ut:) tusen takk for svar. Vet du hvordan Konnerud er i forhold? Anonymous poster hash: 4d1ce...62d Hvis du vil slippe kø store deler av dagen dropper du Konnerud Anonymous poster hash: 6eac6...08b
Nyttårs barn Skrevet 22. september 2014 #10 Skrevet 22. september 2014 Konnerud er en stor bydel i Drammen omkranset av marka på alle kanter. Tre barneskoler og mye friluftsglade mennesker. Her er det stort sett villaer og rekkehus, mye barnefamilier og mye tilbud for barn. Du blir avhengig av bil, og må like å måke snø men ellers er vel dette også et flott sted og bo.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #11 Skrevet 22. september 2014 Konnerud er en stor bydel i Drammen omkranset av marka på alle kanter. Tre barneskoler og mye friluftsglade mennesker. Her er det stort sett villaer og rekkehus, mye barnefamilier og mye tilbud for barn. Du blir avhengig av bil, og må like å måke snø men ellers er vel dette også et flott sted og bo. Man blir da ikke avhengig av bil. Bussen går hvert 10 minutt og bor man rett, så har man da kort gå avstand til butikker, skole, barnehager og konnerudsenteret. Jeg bor her selv, og bruker lite bil. Mange flotte turmuligheter i skogen her. På vinteren mange skiløyper og skøytebane. Barna her holder stort sett med på fotball og håndball. Jeg flyttet hit for 4 år siden, og trives veldig godt. Vi har og hatt noen nettmobbesaker av største barnet, og selv om dette har skjedd på fritiden, så har skolen tatt umiddelbart tak i det, og fått stopp på det den dagen jeg har ringt og sagt fra. Så er veldig fornøyd med Konnerud skole. Anonymous poster hash: 95a0d...525
Nyttårs barn Skrevet 22. september 2014 #12 Skrevet 22. september 2014 Nei det spørs jo litt hvordan man ser det. Såklart går det an å ta bussen. Poenget mitt er bare at om du f.eks har andre aktiviteter gående enn de som foregår i nærmiljøet blir det fort en del kjøring opp og ned Konnerudbakkene. Fra der vi bor kan du fint sykle til sentrum, det er ikke like lett fra Konnerud. Men det er jo et flott og barnevennlig sted og bo.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #13 Skrevet 22. september 2014 Området bak bragernes kirke og åsen der er regnet for Drammens beste. Du har marka bak deg og kort vei til sentrum. Barneskolen er Bragernes. Her er det ganske store forskjeller mellom hva slags økonomiske forutsetninger elevene har siden de rekrutterer fra både det strøket med høyest inntekt og det med lavest i byen. Høres veldig bra ut:) tusen takk for svar. Vet du hvordan Konnerud er i forhold? Anonymous poster hash: 4d1ce...62d Hvis du vil slippe kø store deler av dagen dropper du Konnerud Anonymous poster hash: 6eac6...08b Ikke noe problem med kø til eller fra jobb. Jeg bor der og jobber i byen. Kollektivtransporten på Konnerud er utrolig bra, og det tar ikke mange minuttene til bysentrum. Også er det kjempefin treningstur til/fra jobb om du jobber i byen Anonymous poster hash: 1556b...09d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #14 Skrevet 22. september 2014 Selvfølgelig er det mer sentralt der du bor. Men bussen bruker 10-20 min ned til byen, kommer an på rushen. Og synes jo ikke det tar lang tid. Alt minste barnet går på ligger her oppe. Største går på dans på attic, men det er jo 10 min med bussen. Så synes vi bor flott til. Er jo så enkelt når bussen går omtrent rett utenfor døra og ned til byen. Anonymous poster hash: 95a0d...525
Nyttårs barn Skrevet 22. september 2014 #15 Skrevet 22. september 2014 Selvfølgelig er det mer sentralt der du bor. Men bussen bruker 10-20 min ned til byen, kommer an på rushen. Og synes jo ikke det tar lang tid. Alt minste barnet går på ligger her oppe. Største går på dans på attic, men det er jo 10 min med bussen. Så synes vi bor flott til. Er jo så enkelt når bussen går omtrent rett utenfor døra og ned til byen. Anonymous poster hash: 95a0d...525 Ja jeg er helt enig i at Konnerud er et flott sted med marka rett utenfor døra Hvordan synes du det har vært å komme inn i miljøet der, forsto det sånn at dere var innflyttere? Jeg har og hørt litt opp og ned om ungdomsmiljøet, mange alenehjemmefester hvor det går litt for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå