Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Har nogen lunde samme fassong som modellen, men er noe kortere. vil så gjerne ha en kjole litt utenom det vanlige, dvs der jeg bor er den klassiske stroppeløs-A linje formete-empireliv med snøring i ryggen så brukt opp at jeg er lei http://davidtuteraformoncheri.com/wedding-dresses/114276/?fc= Anonymous poster hash: 93151...bb6
1+1=3<3 Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Søt kjole. Ikke min smak, men den var absolutt fin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå