Gå til innhold

Pomp de lux, dere som har handlet endel derfra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på party til torsdag og har egentlig aldri hatt noe annet fra Pomp de lux enn noen trøyer. (har gutter) og syntes ikke de har hatt så mye fint.

Men se på nett det er litt fine ting denne sesongen, og lurte litt på deres erfaringer med merket? Hva er god kvalitet og hva er ikke? Hvordan er de i størrelsene. Er buksene gode?

Håper på mange svar:)

Anonymous poster hash: d6e42...ecb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også på pomp de lux party på torsdag og lurer på det samme! 🙊

Anonymous poster hash: dbb5a...1fe

Skrevet

Har jente da.. men boksene er kjempe herlige. Obs alle klærene jeg har kjøpt der er stooore i str!! F.eks 86.. føles som 92++. God kvalitet.. mye fint..

Anonymous poster hash: f78f6...006

Skrevet

Har veldig god erfaring med alt tøy til gutt. Store størrelser. Veldig slitesterkt.

Skrevet

Buksene er veldig gode ja Og store i str - for all del ikke kjøp større str en det barnet bruker i buksene i hvertfall Men en del av genserene derimot er litt små i str - spesielt de " bestefartrøyene" og de andre tynne bomullsgenserene ! De har veldig mye fint denne høsten - var nettopp i selskap og slet med å begrense handlinga

Anonymous poster hash: 7ab39...06d

Skrevet

Har bare kjøpt til jenter, da, men har vært kjempefornøyd med alt!

Anonymous poster hash: 40db3...a0a

Skrevet

Har kjøpt mye pomp gjennom mange sesonger, og er veldig fornøyd med merket.

Handler alltid for en god del tusenlapper hver kolleksjon, både vår og høst.

Bukser er store i størrelsen, mens gensrene er gjerne litt små (hvertfall ikke store), spesielt basic-gensrene.

Kvaliteten er god og de tåler godt å bli vasket. Liker at man kan matche det meste av tøyet derfra, da farger enten går igjen eller matcher tidligere sesonger.

Anonymous poster hash: ef220...1ff
Skrevet

Har kjøpt mye pomp gjennom mange sesonger, og er veldig fornøyd med merket.

Handler alltid for en god del tusenlapper hver kolleksjon, både vår og høst.

Bukser er store i størrelsen, mens gensrene er gjerne litt små (hvertfall ikke store), spesielt basic-gensrene.

Kvaliteten er god og de tåler godt å bli vasket. Liker at man kan matche det meste av tøyet derfra, da farger enten går igjen eller matcher tidligere sesonger.

Joggebuksene til gutt er veldig gode (til jente også altså!) og basicgensrene (grandad) er helt super (samme med basicgensrene til jente!). De fora dongeribuksene til gutt er også veldig gode, perfekt på høsten. Personlig er jeg veldig glad i vest til gutt, så jeg har flere stk som likegodt brukes til hverdags.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...