Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Har hatt et forhold til en kollega som er gift. Lang historie men hun har funnet det ut. Han har fått et ultimatum av henne - enten flytter han ut ellers slutter han eller jeg i firmaet vi jobber i. Så nå kommer han og ber MEG slutte. Fordi jeg ikke har jobba like lenge som han. Glem det har jeg sagt, hvis han og kjerringa ikke fikser at han jobber med meg så får han slutte selv. Er det urimelig?! Anonymous poster hash: 32ed8...22f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Nei, han bør slutte. Anonymous poster hash: 4f860...8d6
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Jeg er enig med deg. Selv om du ikke burde ha et forhold til en gift mann, er det han som sitter med et ansvar på hjemmebane. Så hvis kona ikke vil at dere skal jobbe sammen (som er forståelig) så bør han se seg om etter noe nytt. Anonymous poster hash: 78331...88a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Nei, han bør slutte. Du bør for all del bli og ikke la deg presse av denne idioten! Anonymous poster hash: 94f37...115
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Han bør slutte så klart. Var han som var utro. Anonymous poster hash: 7a3ee...946
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Dette er jo bare nok et eksempel på at mannen forventer å få i pose og sekk. Han ville ha et forhold på si og kona hjemme. Når han blir avslørt så vil han ikke ta ansvaret for det, han er ikke interessert i å "betale" noe for det han har gjort. Egoisten mener at han nå skal fortsatt ha et hjem og familie og fortsette i samme jobben som før - mens elskerinnen skal betale for hans utroskap med å måtte bytte jobb. Helt klart at det er han som skal bytte jobb! Anonymous poster hash: c7908...f4f
Sint naken biltyv Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 (endret) Det er vel egentlig han som burde slutte. Men det kan jo bli litt kjipt for deg på jobben om de på jobben finner ut at du pulte på en gift mann. Og om de liker han bedre kan du få det kjipt på jobb om han slutter, vet om ei som ble mobba vekk fra jobb pga hun var elskerinna til en på jobben Endret 21. september 2014 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #10 Skrevet 21. september 2014 Du skal selvfølgelig ikke måtte si opp jobben din, hi! Hvis det er kona som krever at dere ikke jobber sammen (ja, det er jo litt forståelig) så får han vær så god finne seg en annen jobb. Verken hun eller han kan kreve at det er du som skal gå! Merker at sånt irriterer meg litt.. Når han ikke klarer å holde snoppen i buksa så får han i det minste ordne opp selv, og ikke dytte alt over på deg! Det er han som var utro, da må han selv ta konsekvensene av det! Og knips på hånda og klaps i bakhuet på deg, hi! (Sånn, da har du fått litt kjeft også). Anonymous poster hash: 83354...d41
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #11 Skrevet 21. september 2014 Du har gjort noe som inneber greit, men det er da virkelig ikke du som skal slutte i jobben. Det får han gjøre selv. Anonymous poster hash: db694...c8b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #12 Skrevet 21. september 2014 For en dust!!! IKKE si opp jobben pga han. Hva har DU å tjene på det, er det viktige. Anonymous poster hash: 4e06c...685
Nussmuss Skrevet 21. september 2014 #13 Skrevet 21. september 2014 Det er jo HAN som har fått ultimatumet, ikke du. I tillegg burde han nå vise at han ofrer jobben og takler ultimatumet på riktig måte hvis han virkelig vil beholde kona si! Ikke legge det ansvaret over på deg.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. september 2014 #14 Skrevet 21. september 2014 Det at kona hans er sur på ham og ikke vil han skal jobbe med deg er HANS problem, som HAN må løse. Ikke du, uansett hvor dumt det er at du har pult på en gift mann.
mamma_bergen Skrevet 21. september 2014 #15 Skrevet 21. september 2014 Haha,for en dust!! Selvsagt er det han som skal slutte,jeg slutter aldri å forundre meg over hvor arrogant og idiotisk mennesker kan være..
Tusselinemor Skrevet 21. september 2014 #18 Skrevet 21. september 2014 Er ikke kona hans her inne? Syns jeg kjenner igjen innlegget, men bare fra den forsmådde konen sin side. Eller er dette troll? Uansett; HI, slike kvinner som deg gjør meg kvalm. Håper du får tusen tilbake, di umoralske tøyte.
petronell1 Skrevet 21. september 2014 #19 Skrevet 21. september 2014 Selv om jeg synes det er forkastelig å ligge med en som er opptatt (selv om du er singel) er det han som bør slutte. Det er han som har fått ultimatumet ikke du. Har selv vært den som har blitt bedratt. Hadde aldri falt meg inn at hun skulle ha sluttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå