Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Har lyst å prøve meg på 4. Fordi jeg av flere årsaker mener jeg fortjener det. Men er det ikke slik at man får max 3? Anonymous poster hash: 0a62e...8ef
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Det finnes ingen begrensninger. Det er argumentasjonen som taler. Jeg er forhandlingsleder for NTL i en stor statlig bedrift, og har forhandlet frem 10-15 lønnstrinn mange ganger. Anonymous poster hash: 5fd5c...604
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Det finnes ingen begrensninger. Det er argumentasjonen som taler. Jeg er forhandlingsleder for NTL i en stor statlig bedrift, og har forhandlet frem 10-15 lønnstrinn mange ganger. Anonymous poster hash: 5fd5c...604 Jøss.... Merket det på lønna også da Mulig det er i denne store statlige bedriften jeg jobber i jeg også.... Synes det er vanskelig å formulere seg. I ft noen av punktene er det vanskelig å gi eksempler. Det jeg i allefall vet er at jeg strekker meg lengre enn hva som burde forventes både i ft produktivitet, kvalitet, generell kompetanse og i ft service. Samtidig har jeg en lønn som ikke samsvarer med mitt bidrag i bedriften... Det vil ikke falle tilbake på meg om jeg prøver slå til med 4-5? En ting vet jeg, at får jeg ikke lønn for strevet og alt arbeidet jeg har lagt ned blir jeg utrolig skuffet.... Anonymous poster hash: 0a62e...8ef
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Er du organisert? Anonymous poster hash: 5fd5c...604
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Er du organisert? Anonymous poster hash: 5fd5c...604 Ja, NTL. Vi er få da. Anonymous poster hash: 0a62e...8ef
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Lykke til!! :-) Jeg ba om 4, men tipper jeg får 1, siden det er ytterst sjelden at noen i min avdeling får noe mer enn ett. :-/ Vurderer å søke om 2.3.4-forhandling. Kanskje du kan det? Avdelingen min er underbetalt i forhold til sammenlignbare avdelinger. I tillegg vet jeg at selv om jeg ikke er uerstattelig, så vil det merkes godt om jeg sier opp. Anonymous poster hash: 1319a...1d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå