Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Jeg har vært så flink! Gått ned nesten 20 kg ig veier nå 3 kg fra målet, 55 kg! MEN i dag har jeg gått på tidenes smell:((( Kebabrull uten dressing, smågodt og litt potetgull! Hvor mye har jeg lagt på meg i dag?? Åååå er så deppa:( Anonymous poster hash: 7e713...979
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Øhh... sannsynligvis ingenting, hvis du henter deg inn igjen i dette øyeblikk. Hvis du fortsetter utover kvelden og natta fordi dagen likevel er "ødelagt", så kanskje et par hundre gram. Anonymous poster hash: 05d5b...bde
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Dytt Anonymous poster hash: 7e713...979
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Ingenting denne ENE gangen. Men det må ikke skje igjen. For da vil det skje flere ganger og du mister "kontrollen" Når det gjelder snop, er mitt beste tips å lage ispinner! Det hjelper meg når jeg blir sugen. Lag med jordbær, blåbær, skyr, mango etc 😉 Anonymous poster hash: f24a9...0a9
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Du veier jo allerede så lite, at har du lagt på deg noen få gram så er det ingen krise! Du har tatt av over 20 kg sier du, om du bruker litt lenger tid på å ta av 2-3kg har vel ingen betydning. Tren og hver sunn istedet for å fokusere på de få kiloene. Du har vel planer om å spise og leve når du har nådd målet ditt også Anonymous poster hash: 816fd...70a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå