Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Anonymous poster hash: 99fc7...488
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Omgangssyke går det vel hele året. Men, vet ikke om det er spesielt mye av det nå. Jeg og minste mor har i allefall hatt en runde nå. Anonymous poster hash: 408b7...f41
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Går alltid omgangssyken ett eller annet sted og ja, det går her nå. Men om det går hos deg akkurat nå er vanskelig å si du..... Anonymous poster hash: 04151...6a1
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Akershus. Har en tenåring som er helt totalt slått ut. Litt bekymrer. Han er aldri syk, driver med idrett og ligger han er han virkelig dårlig. Ligget rett ut i hele dag og sier ikke stort og er veldig blek men har røde roser i kinnene. Ikke feber. Synes han virker tungpustet. Fått i seg masse å drikke og ikke kastet opp på flere timer. Vet jeg er litt tussete men han er virkelig ALDRI syk. Lurer på om det kan være et virus, men ingen andre av oss er syke. Anonymous poster hash: 99fc7...488
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Her har to av mine fem barn hatt spysyka. Men var bare igår de var dårlige og spøy. Men har holdt de hjemme idag likevel. Vet igrunn ikke om noen andre i området som har hatt denne syka.. Anonymous poster hash: 77c09...69b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Datteren min spydde natt til lørdag. Kun en gang da. Anonymous poster hash: ab365...a80
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Akershus. Har en tenåring som er helt totalt slått ut. Litt bekymrer. Han er aldri syk, driver med idrett og ligger han er han virkelig dårlig. Ligget rett ut i hele dag og sier ikke stort og er veldig blek men har røde roser i kinnene. Ikke feber. Synes han virker tungpustet. Fått i seg masse å drikke og ikke kastet opp på flere timer. Vet jeg er litt tussete men han er virkelig ALDRI syk. Lurer på om det kan være et virus, men ingen andre av oss er syke. Anonymous poster hash: 99fc7...488 Min erfaring er at jo eldre ungene blir jo mer utslått blir de av en virus, småbarn løper gjerne rundt mellom hver gang de spyr, mens eldre barn og voksne blir jo helt utslått. Den berømte "mannesyken" inntreffer også gjerne for første gang i tenårene, måtte le litt av 14-åringen min forrige gang han hadde en kraftig forkjølelse med hodepine og feber her, han var helt satt ut, klagde som en mann og var skikkelig dårlig De som sjelden er syke blir gjerne litt ekstra utslått også, kroppen er jo ikke vant til å være syk og de får en kraftigere reaksjon. Anonymous poster hash: 517b2...f0a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 Akershus. Har en tenåring som er helt totalt slått ut. Litt bekymrer. Han er aldri syk, driver med idrett og ligger han er han virkelig dårlig. Ligget rett ut i hele dag og sier ikke stort og er veldig blek men har røde roser i kinnene. Ikke feber. Synes han virker tungpustet. Fått i seg masse å drikke og ikke kastet opp på flere timer. Vet jeg er litt tussete men han er virkelig ALDRI syk. Lurer på om det kan være et virus, men ingen andre av oss er syke. Anonymous poster hash: 99fc7...488 Min erfaring er at jo eldre ungene blir jo mer utslått blir de av en virus, småbarn løper gjerne rundt mellom hver gang de spyr, mens eldre barn og voksne blir jo helt utslått. Den berømte "mannesyken" inntreffer også gjerne for første gang i tenårene, måtte le litt av 14-åringen min forrige gang han hadde en kraftig forkjølelse med hodepine og feber her, han var helt satt ut, klagde som en mann og var skikkelig dårlig De som sjelden er syke blir gjerne litt ekstra utslått også, kroppen er jo ikke vant til å være syk og de får en kraftigere reaksjon. Anonymous poster hash: 517b2...f0a Hehe. Takk for svar. Jo du har nok rett. Han har jo ikke vært syk på over fire år. Og nå begynner han å bli stor. Kanskje et snev av mannesyken. Men han har ikke klaget. Bare musestille. Jeg er nok utrolig heldig. Ikke hatt sykdom i hus på flere år. Uvant når noen blir syk. HI. Anonymous poster hash: 99fc7...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå