Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Har hostet i mange uker nå og tror jeg har hostet på meg en brist eller to. Syns det bare blir verre og verre, men det er vel ikke noe man kan gjøre med det? Er det noe poeng å dra på legevakta? De kan vel evt bare konstantere at det er det.. Anonymous poster hash: 1aa15...481
Stina <3 Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Trenger ikke å reise til legevakten.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Lite å gjøre med ribbeinsbruddet men ville sjekket ut hosten. E du sjekket for lungebetennelse? Er selv på bedringens vei nå men måtte på 2 antibiotikakurer og hostet så jeg både spydde og tisset på meg😳 Anonymous poster hash: 908cb...347
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Nei det er ingenting de kan gjøre. Evt skrive ut noen sterke smertestillende eller hostesaft da? Anonymous poster hash: 8f9b4...42b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Kommer an på hvor det sitter og om hosten vedvarer. Om du opplever tungpust i forbindelse ved brist SKAL du oppsøke legevakt. Anonymous poster hash: fa018...fbe
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Lite å gjøre med ribbeinsbruddet men ville sjekket ut hosten. E du sjekket for lungebetennelse? Er selv på bedringens vei nå men måtte på 2 antibiotikakurer og hostet så jeg både spydde og tisset på meg😳 Anonymous poster hash: 908cb...347 Har sjekket ut hosten og legen hørte ikke noe og ingenting som slo ut på blodprøvene forrige uke. Nettopp ferdig med en antibiotikakur for bihulebetennelse. Fikk cosylan for 2,5 uke siden, men den var tom tidligere i uken.. Anonymous poster hash: 1aa15...481
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Lite å gjøre med ribbeinsbruddet men ville sjekket ut hosten. E du sjekket for lungebetennelse? Er selv på bedringens vei nå men måtte på 2 antibiotikakurer og hostet så jeg både spydde og tisset på meg😳 Anonymous poster hash: 908cb...347 Har sjekket ut hosten og legen hørte ikke noe og ingenting som slo ut på blodprøvene forrige uke. Nettopp ferdig med en antibiotikakur for bihulebetennelse. Fikk cosylan for 2,5 uke siden, men den var tom tidligere i uken.. Anonymous poster hash: 1aa15...481 Det kan endre seg raskt. Fikk også først bihulebetennelse og selv om crp va høy hørte legen ikke så mye. Såkalt atypisk lungebetennelse. Vanlig antibiotika tok ikke det, så måtte ha ny kur. Og be om ny cosylan så du får sovet om natten. God bedring. Anonymous poster hash: 908cb...347
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 Jeg syns det høres ut som lungebetennelse. Slik jeg har hatt det de to gangene jeg har hatt lungebetennelse. Første gangen gikk jeg med det i flere uker før jeg var så dårlig at jeg dro på legevakta. De tok røntgen på meg. Anonymous poster hash: 85645...dd5
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #9 Skrevet 21. september 2014 Men formen er jo betraktelig mye bedre nå enn tidligere, blir bare fortere sliten og er litt mer trøtt enn vanlig. Tidligere denne uken ble jeg slått ut bare jeg fulgte ungen i bhg. Trodde det var lungebetennelse tidligere, men mistanken har blitt borte etterhvert som jeg er blitt bedre.. Anonymous poster hash: 1aa15...481
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #10 Skrevet 21. september 2014 Hvis formen blir bedre men smertene blir verre er det typisk for ribbeinsbrudd. Det gjør gjerne mer og mer vondt i 7-10 dager, før det blir bedre igjen Anonymous poster hash: 522b4...497
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #11 Skrevet 21. september 2014 Hvis formen blir bedre men smertene blir verre er det typisk for ribbeinsbrudd. Det gjør gjerne mer og mer vondt i 7-10 dager, før det blir bedre igjen Anonymous poster hash: 522b4...497 Hurra! 😜 Anonymous poster hash: 1aa15...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå