Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Når synes du det var størst overgang. Fra o-1 barn, fra 1-2 barn eller fra 2-3 barn..og hvorfor? Anonymous poster hash: 57375...61d
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Har fire barn, 5, 7, 10 og 13 år. Største overgangen synes jeg var fra ett til to barn, da var jeg utrolig sliten en stund. Anonymous poster hash: 25f75...030
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Far 1 til 3. Fikk tvillinger andre gang 😳 Anonymous poster hash: 095c5...16a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Fra 1 til 2 & 3. Sikkert siden 2 & 3 var tvillinger. Anonymous poster hash: c2a71...46c
Sint naken biltyv Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Fra 0 til 1. Har tre nå og det er ingen sak😊
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Har 3 tette, største overgangen var fra 0 til 1 barn Men kan være fordi eldste var 3,5 år da nummer 3 kom og de leker så godt sammen og har vært heldig med at de sover hele natten alle sammen H
Kremtopp Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Har 4 tette og jeg syntes overgangen fra 2 til 3 var størst, da merker man har mange barn. Når nr.4 kom var det liksom bare én mer enn 3 og det gikk veldig greit
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 Har tre barn og syns overgangen fra 2 til 3 var vanskeligst. Er 7 år mellom nr 1 og 2 mens det er 3 år mellom nr 2 og 3, så kan være det er derfor jeg syns det er tyngst. Anonymous poster hash: 183f0...be0
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #9 Skrevet 21. september 2014 Fra 3 til 4 fordi nummer 4 er ekstremt utfordrende (er under utredning nå). Anonymous poster hash: bf58c...e22
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #10 Skrevet 21. september 2014 Fra 1-3. Fikk tvillinger andre gang. Oh Jesus!! Anonymous poster hash: 999b1...823
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #11 Skrevet 21. september 2014 Fra 1-3. Fikk tvillinger andre gang. Oh Jesus!! Anonymous poster hash: 999b1...823
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #12 Skrevet 21. september 2014 Virker kanskje som om det ikke er nummeret i rekken som er det som gjør utslag, men det nyfødte barnets personlighet/sovehjerte/helse? Anonymous poster hash: 352d1...77d
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #13 Skrevet 21. september 2014 Fra 2-3. Hadde 2,5- åring i verste trassalder og 6-åring som burde ha begynt på skolen da nr 3 kom. Though times. Yngste er snart 4. Travelt, men trivelig nå😊 Anonymous poster hash: 93b04...f16
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #14 Skrevet 21. september 2014 Fra 1-2. Er 2 år mellom nr 1 og 2 og det var hektisk. Fikk nr 3 da de eldste var 6 og 4 år og det gikk som en lek. Deilig med bare et bleiebarn, et barn i vogn osv. Koste meg masse med babyen hjemme mens de eldste var i barnehage/på skolen, kunne sove litt på dagen til og med:) Anonymous poster hash: a97fd...ef3
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #15 Skrevet 21. september 2014 Fra 0 - 1.... Har tre gutter - 3.5 mellom 1 og 2 og 3 år mellom 2 og 3. Føler at omstillingen fra å ikke ha barn til å ha barn var den største. Alle tre har vært morgenfugler - opp mellom 5 og 6 i snart 10 år nå... Ellers vil jeg tro de har vært helt vanlige ift utfordringer ellers... Nå er jeg alenemor 90% av tida, og det går faktisk helt fint! Rutiner er alfa og omega uansett antall barn og alder! Selvsagt annerledes om det er noe spesielt med ett eller flere av barna! Anonymous poster hash: b647c...e78
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #16 Skrevet 21. september 2014 Overgangen fra 0-1 var størst, men overgangen fra 1-2 var tøffest. Har 3 barn... Anonymous poster hash: 478d9...fd1
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2014 #17 Skrevet 21. september 2014 Fra 2 til 3. De to andre er ganske store, så det følger ganske mange forpliktelser med der, pluss at jeg er mye mer alene med de nå enn jeg var når jeg hadde to... om et par år er nok alt glemt ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #18 Skrevet 21. september 2014 Synes det var slitsomt å få førstemann. Ikke fullt så slitsomt da andremann kom. Men da tredjemann kom tippet det lasset. Anonymous poster hash: 11ab9...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå