Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Hvor stor var babyen når dere slutta å koke flasker? Koker dere tutekopper? Anonymous poster hash: 6f402...f6d
Måbaresi... Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Jeg tror (men husker ikke nøyaktig) at det er 3 mnd. de anbefaler å koke flasker. Vi kokte og styra i 7 mnd. men det var rett og slett fordi vi gikk på autopilot og ikke visste at vi kunne slutte. Ingen på helsestasjonen som opplyser om flaskemat ble rimelig lange i maska da det gikk opp for oss at vi hadde styra med det flere måneder lengre enn vi trengte
Ileus Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Kokte flaskene så lenge de brukte dem.
Måbaresi... Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Her inne finner du alt du lurer på tror jeg http://www.flaskehjelpen.no/lenker
Elskerhøsten2014 Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Vi kokte de til han var 10mnd ,da sluttet han mme og begynte og drikke fra vanlige tutekopp, kokte i 5 minutter
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Sluttet ved 6 måneder. Vasket deretter i vaskemaskinen. Anonymous poster hash: b677b...f1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå