Gå til innhold

Konstant temperatur mellom 37,5 og 38 grader...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har det sånn? Har vært hos lege, tatt masse prøver, men finner ingenting. Kaster det ut her i tilfelle noen har noen gode råd eller tips? Veldig slitsomt å være varm og slapp i full jobb og med familie som krever sitt. Har hatt det slik lenge og vet ikke hva jeg skal gjøre...

Anonymous poster hash: 65f50...2b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få legen din til å henvise deg til en spesialist.

Anonymous poster hash: b9ee6...818
Skrevet

Ja, det har jeg.... Jeg har faktisk en sykdom som heter sarkiodose. Veldig vanlig her i Norge. Nå tok det ikke mange uker før jeg fikk diagnosen for jeg fikk akutt sarkiodose artritt. Noe som gjorde at benene hovent opp som tømmerstokker og etterhvert fikk blålilla runde flekker...MEN da den akuttefasen roet seg...vandret denne videre i kroppen og til lungene....og det var da jeg fikk feber slik som du....37,5- 38.- og det tok på selv om ikke feberen var så høy....etterhvert ble det slitsomt å gå, men det var mest i oppoverbakker og trapper.

Sarkiodose er ikke det legene tenker på umiddelbart. Men det kan være ett tips å få sjekket det ut. Sarkiodose kan oppstå over alt i kroppen.

Anonymous poster hash: d667c...94e

Skrevet

37,5 er da helt normalt.

Min lege sier at så mye som 1 grad opp eller ned vanligvis er helt normalt. Folk er forskjellige. Selv har jeg stort sett alltid temperatur mellom 36 og 36,5 og er en ordentlig frossenpinn.

Anonymous poster hash: 186e5...f87

Skrevet

Det føles ikke normalt, er veldig varm, slapp og "tung" i hodet. Takk for tips ang sarkoidose. Skal sjekke!

Anonymous poster hash: 65f50...2b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...