Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Noen som har Emmaljunga Mondial De Luxe? Synes Paris er veldig fin. Men lurer så på om hele er i skinn, eller bare den "kanten" rundt? For tidlig å gå i en butikk og se.. Anonymous poster hash: 1eeb3...9f2
Fandens Oldemor Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Bare kanten rundt og de andre hvite detaljene
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Åh, takk for svar:) Står vel mellom Paris og Vanilla Leatherette. For nok gå i butikken og se etter hvert. Anonymous poster hash: 1eeb3...9f2
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Vurderte den, men etter å ha prøvd den og en del andre i butikk endte jeg opp med Simo Kombi, og er veldig fornøyd. Den ser ikke like luksuriøs ut, men yar mye bedre demping og er mye mer praktisk i bruk, som jeg fant ut at var det viktigste når jeg skulle bruke den hver dag Den er vanntett og har reflekser, bra i Norge! Forøvrig er vel emmaljungavognene leatherette (falskt skinn) og ikke skinn så vidt jeg vet? Anonymous poster hash: b0fc8...af5
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 velg white leatherette istede Anonymous poster hash: 33431...218
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Vurderte den, men etter å ha prøvd den og en del andre i butikk endte jeg opp med Simo Kombi, og er veldig fornøyd. Den ser ikke like luksuriøs ut, men yar mye bedre demping og er mye mer praktisk i bruk, som jeg fant ut at var det viktigste når jeg skulle bruke den hver dag Den er vanntett og har reflekser, bra i Norge! Forøvrig er vel emmaljungavognene leatherette (falskt skinn) og ikke skinn så vidt jeg vet? Anonymous poster hash: b0fc8...af5 Helt riktig, det er rett og slett plast. Helt merkelig hvor mange som tror det er ekte skinn, hører tilogmed om de som bruker skinnimpregnering på vognen.. Anonymous poster hash: 2f3bf...f6c
Fandens Oldemor Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 (endret) Tror nok HI skjønner at det ikke er skinn, men det er jo lettvint å kalle det det. Personlig synes jeg den er enormt mye finere enn white leatherette (som i mine øyne ser litt 80s ut med hvit skai over hele). Vanilla leatherette ser nikotingul ut mot hvit snø. Endret 21. september 2014 av SmackMyBishop
Jordbæråker Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 Bare et lite tips! Enig i at emmaljunga paris er nydelig å se på. Har den selv! Men guuud hvor tung den er.. Ikke den mest praktiske vognen på markedet for å si det slik. Hadde jeg visst dette på forhånd hadde jeg nok gått for en lettere variant, spesielt med tanke på at jeg bor i en evig lang bakke Blir nok å gå til innkjøp av en lettere vogn nå som vinter og snø nærmer seg
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #9 Skrevet 22. september 2014 Ville sett på vogner i en butikk. En ting er å se vognen på bilde og tenke den er fin, men prøv å tenk litt mer praktisk også - kjenn på fjæring i butikken, og på vekten. En tung vogn kan være slitsomt i lengden (oppoverbakker, inn/ut av bil m.m.) - vil det funke for deg? Mange skifter ut en slik vogn etterhvert, fordi den er oppleves tung - og det er mange andre vogner som er lettere å kjøre med både pga vekt og svingbart forhjul. Vær åpen og ta deg god tid i butikken og se på ulike vogner er mitt beste tips Anonymous poster hash: 3f042...e3f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #10 Skrevet 22. september 2014 Jeg har mondial og er veldig fornøyd. Synes ikke den er for tung. Og den har jo gode fjærer og dempere man kan stille inn. Anonymous poster hash: 49556...c96
Blondzilla Skrevet 22. september 2014 #11 Skrevet 22. september 2014 Bare et lite tips! Enig i at emmaljunga paris er nydelig å se på. Har den selv! Men guuud hvor tung den er.. Ikke den mest praktiske vognen på markedet for å si det slik. Hadde jeg visst dette på forhånd hadde jeg nok gått for en lettere variant, spesielt med tanke på at jeg bor i en evig lang bakke Blir nok å gå til innkjøp av en lettere vogn nå som vinter og snø nærmer seg Kan skrive under på dette. Verste vognen jeg har hatt. Blytung! Jeg solgte den etter et par måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå