Gå til innhold

Emmaljunga Mondial De Luxe


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Emmaljunga Mondial De Luxe? Synes Paris er veldig fin. Men lurer så på om hele er i skinn, eller bare den "kanten" rundt? For tidlig å gå i en butikk og se..



Anonymous poster hash: 1eeb3...9f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare kanten rundt og de andre hvite detaljene :)

Skrevet

Åh, takk for svar:) Står vel mellom Paris og Vanilla Leatherette. For nok gå i butikken og se etter hvert.



Anonymous poster hash: 1eeb3...9f2
Skrevet

Vurderte den, men etter å ha prøvd den og en del andre i butikk endte jeg opp med Simo Kombi, og er veldig fornøyd. Den ser ikke like luksuriøs ut, men yar mye bedre demping og er mye mer praktisk i bruk, som jeg fant ut at var det viktigste når jeg skulle bruke den hver dag :) Den er vanntett og har reflekser, bra i Norge!

 

Forøvrig er vel emmaljungavognene leatherette (falskt skinn) og ikke skinn så vidt jeg vet?

 

Anonymous poster hash: b0fc8...af5

Skrevet

velg white leatherette istede



Anonymous poster hash: 33431...218
Skrevet

Vurderte den, men etter å ha prøvd den og en del andre i butikk endte jeg opp med Simo Kombi, og er veldig fornøyd. Den ser ikke like luksuriøs ut, men yar mye bedre demping og er mye mer praktisk i bruk, som jeg fant ut at var det viktigste når jeg skulle bruke den hver dag :) Den er vanntett og har reflekser, bra i Norge!

 

Forøvrig er vel emmaljungavognene leatherette (falskt skinn) og ikke skinn så vidt jeg vet?

 

Anonymous poster hash: b0fc8...af5

Helt riktig, det er rett og slett plast. Helt merkelig hvor mange som tror det er ekte skinn, hører tilogmed om de som bruker skinnimpregnering på vognen.. :fnise:

 

Anonymous poster hash: 2f3bf...f6c

Skrevet (endret)

Tror nok HI skjønner at det ikke er skinn, men det er jo lettvint å kalle det det.

Personlig synes jeg den er enormt mye finere enn white leatherette (som i mine øyne ser litt 80s ut med hvit skai over hele). Vanilla leatherette ser nikotingul ut mot hvit snø.

Endret av SmackMyBishop
Skrevet

Bare et lite tips!

Enig i at emmaljunga paris er nydelig å se på. Har den selv!

Men guuud hvor tung den er.. Ikke den mest praktiske vognen på markedet for å si det slik. Hadde jeg visst dette på forhånd hadde jeg nok gått for en lettere variant, spesielt med tanke på at jeg bor i en evig lang bakke :P

Blir nok å gå til innkjøp av en lettere vogn nå som vinter og snø nærmer seg :)

Skrevet

Ville sett på vogner i en butikk. En ting er å se vognen på bilde og tenke den er fin, men prøv å tenk litt mer praktisk også - kjenn på fjæring i butikken, og på vekten. En tung vogn kan være slitsomt i lengden (oppoverbakker, inn/ut av bil m.m.) - vil det funke for deg? Mange skifter ut en slik vogn etterhvert, fordi den er oppleves tung - og det er mange andre vogner som er lettere å kjøre med både pga vekt og svingbart forhjul. Vær åpen og ta deg god tid i butikken og se på ulike vogner er mitt beste tips :) 



Anonymous poster hash: 3f042...e3f
Skrevet

Jeg har mondial og er veldig fornøyd. Synes ikke den er for tung. Og den har jo gode fjærer og dempere man kan stille inn.

 

Anonymous poster hash: 49556...c96

Skrevet

Bare et lite tips!

Enig i at emmaljunga paris er nydelig å se på. Har den selv!

Men guuud hvor tung den er.. Ikke den mest praktiske vognen på markedet for å si det slik. Hadde jeg visst dette på forhånd hadde jeg nok gått for en lettere variant, spesielt med tanke på at jeg bor i en evig lang bakke :P

Blir nok å gå til innkjøp av en lettere vogn nå som vinter og snø nærmer seg :)

Kan skrive under på dette. Verste vognen jeg har hatt. Blytung! Jeg solgte den etter et par måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...