Gå til innhold

Noen med becterew her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så stiv i kroppen og spesielt ryggen på morningen. Føler meg som ei gammel kjerring;) har i 15 år hatt en trøblete rygg etter prolaps som 16 åring og masse feilstillinger i ryggen over flere år. Også hatt/ har problemer med bekkenet etter 2 graviditeter de siste 2 årene.

Tante har becterew og er mye revmatisme i familien. Hvordan kjennes det ut for dere som har det? Er forresten 31 år.

Anonymous poster hash: 8855a...ba1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle menn i vår familie har det langt tilbake før oldefar. Vi har undersøkt sykdoms historien vår. Oldefar var hardt rammet og ser ut som faren min er det også. Jeg opplever nå å se min far leve et liv i smerter.

Ryggen stivner, nakken låser seg, ledd i fingere stivner, bein som plutselig svikter. Så følger hele kroppen med i samme stivhet og kramper.

Faren min ble uføretrygdet som 45 åring. Trening og medisiner hjelper ikke. Han lever konstant i smerter og er nå 69.

Han går ofte med nakkestøtte, støttebandasjer og krykker.

Er skremmende å se hva han går igjennom. Jeg håper virkelig at min sønn ikke får dette.

Anonymous poster hash: 8108e...0e9

Skrevet

Huff stakkars faren din. Da er han hardt rammet! Vet jo Jens Stoltenberg har det også. Min tante blir 50% ufør nå etter flere år med lange sykemeldinger. Hun er 50år.

Skal til legen på onsdag for å be om MR/ CT av rygg og bekken. Plages stadig med stivhet, smerter, prikking nedover begge bena og nummenhet. Fysio som jeg gikk til mente det kunne være spinal stenose. Håper faktisk det er d:/ noe er i hvertfall galt. Trener kjernemuskualtur spesielt men trener 4x pr.uke. Kan ikke løpe - da blir det drittvondt i korsrygg og bekken. Trener jeg for hard stryke blir det også vondt. Pilates fungerer bra hvis jeg unngår enkelte øvelser. Smertene hemmer meg på jobb og hjemme så håper jeg får henv til mr/CT.

Anonymous poster hash: 8855a...ba1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...