Gå til innhold

bekymret for 6åringen min og "husken"

Anbefalte innlegg

Skrevet

f eks.han kommer hjem fra faren en søndags ettermiddag og jeg spør hva de hadde til middag. Så husker han ikke :o nå spurte han : mamma om vi har vert i butikken idag .jeg sien nei du husker vel det.nei sier han.. Har tenkt dette var sånn "gidder ikke svare svar" fra han .men nå når han spør på den måten beg jeg og lure . Noen vert borti lignende ? :\

Anonymous poster hash: 11266...092

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et tantebarn som er sånn. Mye eldre nå da, men har alltid vært sånn. Ganske morsom liten skrue :-) Han er ekstremt distré, og lynene skarp!

Anonymous poster hash: fd37f...c05

Skrevet

Hmm ok :P Men jeg beg jo å lure :o

Anonymous poster hash: e3746...a01

Skrevet

Har en fireåring som "ikke husker" noe, veldig frustrende! Husker ikke hva de har gjort i barnehagen, husker ikke hva han spiser i bursdag.. Jeg lurer litt jeg også.. Blir redd han har det vanskelig og sier husker ikke istedenfor å fortelle om det som er vondt/vanskelig.

Har ditt barn alltid vært sånn eller er det noe nytt han har begynt med!

Anonymous poster hash: 3c536...af0

Skrevet

Han har alltid vert sånn :P samme her når jeg spurte ang bhg nå skolen osv. Husker ikke.hehe

Anonymous poster hash: e3746...a01

Skrevet

f eks.han kommer hjem fra faren en søndags ettermiddag og jeg spør hva de hadde til middag. Så husker han ikke :o nå spurte han : mamma om vi har vert i butikken idag .jeg sien nei du husker vel det.nei sier han.. Har tenkt dette var sånn "gidder ikke svare svar" fra han .men nå når han spør på den måten beg jeg og lure . Noen vert borti lignende ? :\

Du bør bekymre deg mer for hvor utrolig mange skrivefeil du har. Kanskje ikke deg som skal hjelpe med lekser...?

Anonymous poster hash: 3b698...b77

Skrevet

Mannen min er sånn :) Hvis jeg spør han så husker han ikke hva han spiste til lunsj eller om han har vært på butikken i dag. Har vanskelig for å huske ting som ikke interesserer han. Og han har høyere utdanning og en god jobb og er en fantastisk mann. Han synes det er frustrerende at han ikke husker sånt, det er ikke slik at han ikke gidder.

Anonymous poster hash: 25ed6...fed

Skrevet

Sånn er eldste min og. Faren hennes er lik. Felles for de begge er at de nok har adhd. Sønnen min husker alt, i minste detalj!

Anonymous poster hash: 40921...8fd

Skrevet

Min eldste lever med hodet i skyene og hører/husker ingen ting!

Jeg kan avslutte en setning med å si: hva da jeg akkurat nå? Og han har ingen aning. Følger aldri med😖😖😖🔫

Skrevet

Du bør bekymre deg mer for hvor utrolig mange skrivefeil du har. Kanskje ikke deg som skal hjelpe med lekser...?

Og du burde gå kurset i folkeskikk på ny...

Anonymous poster hash: cbfbf...27c

Skrevet

Sier du; Kanskje ikke DU heter det.

:laugh:

Anonymous poster hash: ae1d7...010

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...