Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 kanskje ingenting å være stressa/bekymra for,MEN..jeg ble jo det da. sønnen min som er snart 6 har hatt skurv som har klødd på "krona" (på hodet). har ikke fått det vekk,så nå ble jeg med han i dusjen for å hjelpe til å "skrape" bort det. og ja, vi dusja sammen for første gang på gud veit hvor lenge-ikke at jeg synes at det er så unornalt heller. først så sier sønnen,mamma du har hår på tissen. drt har han vel sett før og. men så snidde han seg og kom bort i med albuen sin. da sier han"mamma, jeg tok deg på tissen din,jeg". ok,hva Gjør jeg nå?han har sikkert allerede glemt det,men nå får jeg helt noia for at han skal si det til lærerne eller noe. eller dvs har jo ingenting å skjule,men etter å ha lest her inne tenker jeg litt mer på det. hva bør jrg Gjøre? Anonymous poster hash: c11c6...352
Sint naken biltyv Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Ikke noe. Sier han det til noen forklarer du hva som skjedde. Så enkelt og greit
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Slutte å se spøkelser på høylys dag. Hvis om atte han nevner det for andre, og hvis om atte de skulle melde videre.... så fortell sannheten. Ikke verre enn det. Anonymous poster hash: 60568...896
NormaJean Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Gjør ingenting. Du har ikke gjort noe galt! Barn gjør og sier de rareste ting! Eldstemann bøyde seg plutselig ned her om dagen og tittet på tissen min da eg kom ut av dusjen og konstaterte: mamma, du har ikke baller sånn som meg!!!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 okey så bra:-) får vel slutte å se her,hehe,leser så mye rart;-) hi Anonymous poster hash: c11c6...352
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Jamen kjære tid, ro deg ned! Ingenting å stresse over... Anonymous poster hash: 2af6a...1b1
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 kjære vene.. her er barna 3 og 8. Vi går rundt naken og dusjer sammen alle mann. Får ofte kommentarer om både pupper og tiss, men det er da helt normalt Anonymous poster hash: 8c7b4...bd0
Hjertefru Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 Hehe... Tror du trenger å ta en liten pause fra dib Hi
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #9 Skrevet 21. september 2014 Skjønner godt at du blir stressa, jeg. Mannen min traff meg ved et uhell i ansiktet med albuen sin en gang, det gjorde så vondt at jeg fikk tårer i øynene. Sønnen vår sa det i bhg, og vips, der var vi meldt til barnevernet. Mange voksne tar helt av så fort et barn sier noe som kan mistolkes. Anonymous poster hash: 84905...6c2
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #10 Skrevet 21. september 2014 Tror heller du skal være redd for at du er så hysterisk for nakenhet rundt ditt eget barn. Anonymous poster hash: 4b070...969
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #11 Skrevet 21. september 2014 Oj, du virker jo helt stressa. Synes det er mer urovekkende egentlig. Anonymous poster hash: 49d69...c0b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #12 Skrevet 21. september 2014 Slapp helt av, dette er ingen krise. Hvis han sier dette i barnehagen/på skolen, må du stole på at de voksne klarer å sortere. Hvis ikke, ser vi fort at dette ikke er noe. Hilsen barnevernsansatt. Anonymous poster hash: 818f1...034
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #13 Skrevet 21. september 2014 Flott at du dusjer med sønnen din :-) Hilsen barnevernansatt. Og tror de voksne i barnehagen hører det meste fra barna av alt mellom himmel og jord. Skulle du få spørsmål så spill med åpne kort og historien blir oppe og avklart. Ingenting galt med å dusje sammen med et barn på 6 år. Men fikk du bort skurven? Min 1,5 åring har fortsatt det. Har hørt at å gni hodet med masse olje og deretter gre det ut skal hjelpe. Har ikke prøvd det enda, høres så klissete ut. Anonymous poster hash: 4a810...ff2
Julie30 Skrevet 21. september 2014 #14 Skrevet 21. september 2014 Prøv å bruke olje og en myk neglebørste for å få det vekk😃 skurven altså.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #15 Skrevet 21. september 2014 Her sa treåringen at jeg hadde bitt han etter han hadde ett veldig tydlig bitemerket på armen sin,å er likevel ikke blitt meldt til barnevernet Han ble bitt av en unge i barnehagen,men når jeg spurte han hvem som hadde bitt han så svarte han mamma :S Barnehagen hadde ikke fått med seg hvilken unge som hadde gjort det,derfor spurte jeg hvem det var som hadde gjort det. Så barn sier ikke alltid sannheten nei Er bare veldig glad at minst en av de ansatte i barnehagen fikk med seg at det bitemerket fikk han i barnehagen. Anonymous poster hash: 4f92c...a44
DramaMama Skrevet 21. september 2014 #16 Skrevet 21. september 2014 Vi brukte olje og lusekam for å få bort skurven, veldig effektivt!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #17 Skrevet 21. september 2014 nei ekke såååå stressa:-D eller dvs. mer "redd" for hva han ville sagt.. ser at det ser krise ut,spes. med den overskriften. Men ja-har jo sett så mye her inne i det siste:-) tenkte greit på dette i etterkant,men ser jo nå at det ikke er noe stress,sånn sett:-) ser ikke noe mer av skurven nei. vi prøvde olje etc da han var liten-funka ikke. måtte rett og slett skamklippe og dra ut med lusekam. men ser nå at i verste fall så er psoriasis i hodebunn arvelig,og det har jo selvfølgelig jeg. HI Anonymous poster hash: c11c6...352
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #18 Skrevet 21. september 2014 pg by the way.. jeg er ikke noe stressa rundt nakenhet.kan godt sprade naken jeg.. men synes ikke akkirat at den kommentaren var kjempe topp! Anonymous poster hash: c11c6...352
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå