Gå til innhold

Facebook-kampanje igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe opplegg som foregår igjen nå?

Leser om folk so har gått i Jorda og leker at de er gulrøtter og sånt.

Noen som vet hva det er?

Jeg har prøvd å Google, men uten hell.

Er det noe brystkreftgreier igjen?

Anonymous poster hash: 1cd8b...b5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert noe kreft sak tror jeg. Leste også om gulrøtter og folk som viser puppene i trafikk kontroll .

Ja ja, hvis folk får mindre kreft av å leke at de er en gulrot så kjør på sier nå jeg :P

Anonymous poster hash: 4a2c5...b90

Skrevet

Nå var det ei som skrev "nå måtte jeg på do"

I stad leste jeg "langt i fra friskmeldte"

Fra folk som normalt ikke poster sånt.

Den med puppene i trafikk-kontroll er gammel. Jeg tror det må være noe nytt på gang.

Skrevet

Dytt

Skrevet

Hv med å bare spørre dem som poster?:-P

Anonymous poster hash: a6c5d...4ff
Skrevet

Ja det er en kampanje!

Anonymous poster hash: a4381...f86

Skrevet

Kjære Gulrot-Offer - sorry! Jeg tapte den leken her og nå har du og gjort det! Du likte eller kommenterte statusen min så du må post følgende status for å fortsett leken (hvis du ikka har mista all sans for humor??): Jeg vet at ingen kommer til å se statusen min men noen ganger, når jeg kjeder meg, går jeg ut i hagen, dekker kroppen med jord og later som jeg er en gulrot

Skrevet

Kjære Gulrot-Offer - sorry! Jeg tapte den leken her og nå har du og gjort det! Du likte eller kommenterte statusen min så du må post følgende status for å fortsett leken (hvis du ikka har mista all sans for humor??): Jeg vet at ingen kommer til å se statusen min men noen ganger, når jeg kjeder meg, går jeg ut i hagen, dekker kroppen med jord og later som jeg er en gulrot

Og hva i all verden er det kampanje for??

Anonymous poster hash: 8e1a1...50d

• 1 måned senere...
Skrevet
Du likte statusen min så då må du sette den på din egen støtte brystkreft

Jeg vet ingen vil lese statusen min men.... Noen ganger, når jeg kjeder meg pakker jeg meg inn i soveposen min og heller flytende smør over meg og sklir rundt på kjøkkengulvet og later som om jeg er en snegle

Skrevet

Noe så teit. Man får verken mer penger til kreftforskning eller blir friskere av å skrive flaue fjortisstatuser på facebook. Den eneste effekten man oppnår, er at potensielle arbeidsgivere skygger banen når de leser slike hjernedøde statuser på siden din.

Anonymous poster hash: c6f08...156
Skrevet

Noe så teit. Man får verken mer penger til kreftforskning eller blir friskere av å skrive flaue fjortisstatuser på facebook. Den eneste effekten man oppnår, er at potensielle arbeidsgivere skygger banen når de leser slike hjernedøde statuser på siden din.

årsaken til det er forde at folk blir nyskjerrige og finner ut at det setter fokus på kreft. så blander man det med litt humor og wola :)

Min arbeidsgiver har humor og det er noe de bør ha.

Ingen mannfolk som får mindre prostata kreft av å gro bart heller men de gjør det for å sette fokus på det :)

Skrevet

årsaken til det er forde at folk blir nyskjerrige og finner ut at det setter fokus på kreft. så blander man det med litt humor og wola :)

Min arbeidsgiver har humor og det er noe de bør ha.

Ingen mannfolk som får mindre prostata kreft av å gro bart heller men de gjør det for å sette fokus på det :)

Jeg blir ikke mer oppmerksom på noe som helst ved å lese at noen viser puppene til politiet. Begynner bare å lure på om personen er riktig vel bevart, særlig hvis vedkommende har tenåringsbarn på vennelista som leser rælet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...