Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Har i en årrekke vært plaget med smerter i hofte/ rygg. Det kan være brennende smerter gjennom hele dagen, og det kan være stikkende skytende smerter ( som isjas) Er stiv som en stokk på morgenen og når jeg har sittet i mer enn 10 min. Vondt å reise seg. Får senebetennelser veldig lett, mest skuldre/ ut i armene. Er stort sett alltid trøtt og det merkes på humøret. Jeg prøver å trene, ok fysisk form. I perioder klarer jeg ikke trene, energien forsvinner helt og jeg kan sove 14 t i døgnet... Har hatt en udugelig lege, har nå skiftet og venter på time. Noen som kjenner seg igjen og kan si noe om hva jeg bør si/ få sjekket? Anonymous poster hash: d7df9...f23
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Kjenner meg veldig igjen og har nettopp fått påvist vitamin D mangel. Anonymous poster hash: b40b6...2ff
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Kan D vitaminmangel virkelig gi så intense smerter? Har vært bundet til sengen pga smertene tidvis. Har ikke klart å stå, gå eller sitte. Anonymous poster hash: d7df9...f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå