Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Lurer på dette, da jeg har veldig lyst på flere barn. Men jeg har en 13 åring og 7 åring. Skilt fra faren deres for mange år siden. Har kjæreste, og jeg har så lyst på flere barn. Men vi kommer selvfølgelig til å vente 2-3 år. Greit å finne ut hvordan det er å bo sammen før vi får barn. Han har ikke barn, men ønsker seg veldig barn. Bar lurer på hvordan det blir å starte helt på nytt? Hvordan forhold får de store barna til de minste. Hvordan synes dere det har gått. Anonymous poster hash: e33a2...acc
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Jeg vet ikke, men jeg har selv ei søster som er 10 år eldre enn meg. Vi har alltid hatt god kontakt og vært nære venner. Anonymous poster hash: 1bb3e...6c3
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 TS her. Tusen takk for svar. Jeg har en søster som er 13 år eldre enn meg, grunnet forskjellig far. Og vi har et veldig godt forhold. Og jeg har et veldig godt forhold til hennes første barn, da det bare er 10 år mellom oss. Men søsteren min flyttet ut 17 år gammel da, og jeg savnet alltid det å ha henne hjemme. Anonymous poster hash: e33a2...acc
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Våre gutter er det 19 år mellom. De vil jo bli oppdratt som enebarn begge to, men det er rart hvor raskt de fikk søskenforhold til tross for stor aldersforskjell. Jeg tenker at stor aldersforskjell ikke bør være så utslagsgivende for om du ønsker flere barn. Dersom dere begge ønsker det og forholdet er bra, så er det bare å sette i gang. Hjelp framelsker søsken er jo bare en bonus når det kommer småbarn i huset. Anonymous poster hash: 1012c...0c0
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Hjelp fra eldre søsken, skulle det stå. Anonymous poster hash: 1012c...0c0
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Jeg har ei bonusdatter på 16. Hun er her 50 % Vi har også en på 4 og ei på 1 mnd. Det er stor aldersforskjell men det går veldig bra. 4 åringen elsker å leke å herje med storesøster. Hun holder ut en god stund heldigvis;) Vil tro de får et godt forhold også når de blir eldre men det vet man jo aldri. Anonymous poster hash: 09c1a...50f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Mine barn er 16, 13, 11 og 2. Gutta stooorkoser seg med lillesøster, og det er så fantastisk å se hvilken omsorg de viser! De hjelper også masse til! ! Det har virkelig gått over all forventning og det er utrolig kos med vår attpåkladd. Anbefales ;-) Anonymous poster hash: ea8a8...3d5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 TS her. Tusen takk for svar. Anonymous poster hash: e33a2...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå