Gå til innhold

Noen som ruger eller er gravid med donoregg?


Kanskje snart <3 86

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg satt inn 2 Blasteocyster fra donor den 12/9-14. Er 14 dpo i dag og har testet positivt! :) Kan nesten ikke tro det etter 5 år som prøver og mange nedturer, håper denne/de sitter ;)

 

Vil gjerne høre deres historie og hvordan det går:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse!! Jeg er gravid med tvillinger ved hjelp av ED. Er i dag 18+3. Fikk også en gutt i 2013 ved hjelp av samme metode :-) Fantastisk at det finnes en slik mulighet!!



Anonymous poster hash: 0f999...843
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og gratulerer så mye til deg også:D! Så herlig at du venter tvillinger, blir spennende å se om det er en eller to i magen min også:D Lurer på et par ting...

 

Har du brukt samme donor som med førstemann? Når regnte du IKM ettersom du ikke hadde egguttak? Fikk du målt HCG nivå tidlig eller tok du kun graviditetstest?

 

Jeg er så spent om dette går bra denne gangen:)! Har ihvertfall en bedre magefølelse nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er 14 dager etter egguttak. Vi har ikke samme donor. Fikk ingen på frys den gang, og hun ville ikke stille opp igjen. Det måtte vi jo bare akseptere. Ikke noe jeg tenker på.

 

Anonymous poster hash: 0f999...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er 14 dager etter egguttak. Vi har ikke samme donor. Fikk ingen på frys den gang, og hun ville ikke stille opp igjen. Det måtte vi jo bare akseptere. Ikke noe jeg tenker på.

 

Anonymous poster hash: 0f999...843

Var det jeg tenkte om IKM, da er jeg i uke 4+6 i dag:) Ja jeg er bare glad hvis vi blir foreldre, spiller ikke så stor rolle her heller hvis ikke donor vil stille opp på nytt. Men vi har 4 egg på frys, så kanskje de kan brukes til søsken:)

 

Kan jeg spørre det om hva HCG ditt var 14 og 16 DPO? Lurer litt ettersom du venter tvillinger:) Jeg hadde HCG på 536 17 DPO, håper det er et ok tall, men venter svar på andre blodprøve for å sjekke stigning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager har ikke fått varsel om spørsmålet. Nå har du vel allerede fått svar. Min HCG var på dag 14: 242 og på dag 18: 1376. Men disse tallene varierer noe veldig fra person til person. Forrige svangerskap da jeg var gravid med en var tallene på dag 14: 100 og dag 18: 340.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager har ikke fått varsel om spørsmålet. Nå har du vel allerede fått svar. Min HCG var på dag 14: 242 og på dag 18: 1376. Men disse tallene varierer noe veldig fra person til person. Forrige svangerskap da jeg var gravid med en var tallene på dag 14: 100 og dag 18: 340.

Takk for svar:) Ja har fått svar på begge nå:

 

17 DPO: 536

19 DPO: 981

 

Ikke akkurat dobling så klinikken var beskymret, men det var ikke fastlegen min eller gynekologen. Synes også tallene virker litt lave, men det varierer sikkert fra person til person:) Jeg har en liten følelse på at det ikke står helt bra til med den ene i magen etter spottingen 2 dager nå i uke 5. Synes heller ikke testene jeg tok etter den første spottingen ikke blir sterkere, men håper på det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Beklager har ikke fått varsel om spørsmålet. Nå har du vel allerede fått svar. Min HCG var på dag 14: 242 og på dag 18: 1376. Men disse tallene varierer noe veldig fra person til person. Forrige svangerskap da jeg var gravid med en var tallene på dag 14: 100 og dag 18: 340.

Takk for svar:) Ja har fått svar på begge nå:

 

17 DPO: 536

19 DPO: 981

 

Ikke akkurat dobling så klinikken var beskymret, men det var ikke fastlegen min eller gynekologen. Synes også tallene virker litt lave, men det varierer sikkert fra person til person:) Jeg har en liten følelse på at det ikke står helt bra til med den ene i magen etter spottingen 2 dager nå i uke 5. Synes heller ikke testene jeg tok etter den første spottingen ikke blir sterkere, men håper på det beste:)

 

Jeg synes tallene dine er kjempefine! Vet ikke hvilken side du har sett på HCG tallene ,men denne siden er veldig OK.  http://www.betabase.info/chart/basic/single Her kan du også se på tvillingsvangerskap. Du ligger iallefall over medialen på enlingsvangerskap :-) Lykke til! Tror dette går din vei jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...