Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Jeg starter morgenen med masse energi og tiltakslyst. Så etter en time eller to, alt etter hvor travelt jeg har det og hvor mye jeg rører meg, så går lufta helt utav meg. Jeg blir tom og slappi i kroppen og hodet fungerer heller ikke. Følelsen er ikke ulik den jeg får ved for lavt blodsukker. Når jeg setter meg ned, om jeg har tid til det, så blir jeg litt kvikkere etter en time eller to. Huff jeg er så lei av å falle formmessig i kjelleren hver formiddag, hjelp meg! Anonymous poster hash: afb74...7ae
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Hva spiser du til frokost? Mye kan sitte der, og det er ikke alltid et måltid som funker for noen funker like godt for andre Jeg blir veldig fort sliten om jeg f.eks spiser havregryn til frokost, blir god og mett der og da, men virker som om energien fra det forsvinner veldig raskt. For meg er det faktisk brødskiver med leverpostei, en yoghurt og litt frukt som holder energien gående lengst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå