Gå til innhold

Flere her inne som er slitne?


frøkenAH

Anbefalte innlegg

Er 10+3 i dag og har vært sliten fra dag en. Utmattet er vel riktig ord, å stå i kø på butikken er verst, mest lyst til å legge meg ned i fosterstilling på gulvet fordi jeg må stå rolig rett opp og ned. Har vært 50% sykemeldt frem til nå, skal til legen på tirsdag og regner med å bli 100% sykemeldt, har vært hjemme fra jobb nå torsdag og fredag. Er jo kvalm og uggen i tillegg... nok klaging for i dag! vil vel bare høre at jeg ikke er alene... =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er veldig sliten her også. Og i tillegg til kvalm og uggen store deler av dagen så er det stort sett bare sengen og sofaen som frister. Får dårlig samvittighet ovenfor datteren min (på snart 3 år). Men skal ta igjen alt det tapte når den verste kvalmen og utmattelsen gir seg. Vi er jo på vei inn i 2.trimester nå så da gir det seg vel etterhvert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ganske sliten om dagen. Føler meg som en zombie. Ikke spydd i denne graviditeten, i motsetning til den forrige, men det går også litt på viljestyrke. Jeg må jo ta meg av treåringen... I tillegg er jeg i helt ny jobb. Legger meg 21.30 om kvelden og når jeg er trøtt og sliten er alt negativt i forhold til jobb og alt. Men det går jo heldigvis over!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg helt tappa for energi! Idag er jeg faktisk hjemme fra jobb rett og slett fordi jeg var så ufattelig sliten at jeg nesten ikke kom meg ut av senga i dag morres. Jeg la meg kl.22 og jeg sov greit i natt, men likevel er jeg sliten og trett. Det feiler meg ingenting, men kjenner jeg er er litt småtett i nesa (forutenom å være sliten), så kanskje jeg holder på å bli småforkjøla. Har imidlertid ikke dårlig samvittighet for at jeg er hjemme idag, for INGEN på jobb ville takket meg for at jeg slepte meg avsted og les meg gjennom dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært så sliten at jeg måtte være hjemme en dag. La meg en halv time for seint, og det førte til at jeg var så sliten i kroppen at det var vanskelig å komme seg opp i det hele tatt. Det kjentes ut som den verste fyllesyken jeg har hatt (særlig uten å ha rørt alkohol på 3 mnd).

 

Men leggerutiner og soverutiner er mye mer stabile nå enn tidligere, siden jeg MÅ ha en viss mengde søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempe sliten og legger meg rundt 21.30 - 22.00 hver kveld. Holder ut på jobb og til ungene er i seng. Etter det er det sofaen som gjelder ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det likt som power puff og fru monalisa. Er jeg ikke i seng til 22 blir neste dag helt ødelagt både når det gjelder å være sliten og kvalmen.

 

Mannen er overrasket over hvor sliten jeg er. Håper på bedre tider snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å lese at jeg ikke er alene, det må jeg bare få sagt! var hos legen i dag, har blitt 100% sykemeldt en måned fremover for å få slappet av  nok og er veldig glad for det:) skal også ta blodprøve å sjekke stoffskiftet og andre ting jeg ikke kan navnet på:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...