Gå til innhold

Blødninger


Allecra

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd/opplever blødninger?

 

Jeg har hatt litt brunlig utflod noen dager nå, og i går kom det også litt rødt. I hovedsak i forbindelse med toalettbesøk.

 

Veldig, veldig engstelig, men snakket med legekontor og legevakt, som sier at de ikke er så bekymret og at det er vanlig at man opplever dette. Skal høre med de igjen i morgen. Kanskje ta UL eller i alle fall måle hcg. Kan jo ikke gå og være så redd i ukesvis!

 

Håper så inderlig at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hører det er vanlig med litt blødninger tidlig i svangerskapet, men jeg ville nok krevd å få kommet inn på ul. Å gå rundt å bekymre seg er fælt! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar divadiva:) Hun på legevakten sa at det kanskje ikke var det beste å "rote så rundt oppi der";) Men skulle høre med legen min om UL. Vil så gjerne se om det er et hjerte som slår der (så lenge det ikke er risiko ved det).. Vanskelig å glede seg over graviditeten når man er sånn i tvil. Takk:)

 

Caroline91: Åh, det er nervepirrende, altså. Man får et støkk hver gang man ser det er noe på papiret.. :/ Så fantastisk at du har sett et lite hjerte slå:) Krysser fingrene for at alt går fint for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer rødt i dag. Kun ved toalettbesøk. Fikk ikke legetime før i morgen, så dro og tok privat UL. Kunne ikke se noe der:( En av tre scenarier: SA veldig tidlig og nå mens, graviditet utenfor livmor eller bommet skikkelig på dato, og kun tre uker på vei eller noe. Tidlig SA er vel mest sannsynlig. :(

 

Men for de fleste går det bra, lykke til alle andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var leit. Har blødd veldig mye og hatt sterke menssmerter i hele ettermiddag, så er nok ingen tvil lenger. :(

 

Men jeg har i grunn vært forberedt de siste dagene, og er ikke helt overrasket. Trist, men ser fremover nå og er ved godt mot. Har en snill og god mann som hjelper meg veldig. Håper jeg raskt blir gravid igjen, veldig fint å høre at det kan gå fort:) Nå vet vi i alle fall at vi kan bli gravide, så det er jo en trøst bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Allecra, så utrolig leit å høre. Sender deg masse gode tanker og håper du slipper så mye fysiske smerter. Vet at det er forferdelig trist psykisk, men det blir bedre med tiden, og forhåpentligvis er dere snart tilbake med en liten spire i magen. Jeg krysser fingrene for dere! <3 Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for så fine ord! :) Så snille dere er her:)

 

Håper å bli gravid igjen veldig raskt, vi får bare sette i gang så fort jeg er klar. Ikke noe annet å gjøre!

 

Takk for gode tanker<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...