Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Jeg ORKER IKKE MER!! Mannen min BARE kjefter og er sur på guttungen HELE TIDEN!! Det er så ekstremt dårlig stemning i heimen. Guttungen er 4 år, og pappan mener visst at han skal oppføre seg som en 20-åringen. Hva kan jeg gjøre for at de to skal bli bedre venner? Anonymous poster hash: 9c256...e3c
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Hvordan er det med selvtilliten til mannen din? Anonymous poster hash: c2843...9bf
kiki1980 Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Det lurer jeg og på! Guttungen hører ikke på han heller nå. Han bare løper andre veien! Det ville jeg og gjort og forstår han helt. Man kan ikke oppnå noen ting med å kjefte hele tiden! Oppdragelses metoder tar vi med fra våre egne foreldre og jeg ser likheter dessverre med hans far!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Jeg tror ikke det er noe galt med selvtilliten hans. Men han har null erfaring med barn fra tidigere. Han blir sint på guttungen hvis gutten våkner for tidlig (halv sju), han forventer at guttungen skal sitte musestille, og han for venter at guttungen skal leke selvstendig og helst i et annet rom. Og når forventningene ikke innfris er det kjefting og smelling. Hvordan kan jeg senke hans forventninger? Anonymous poster hash: 9c256...e3c
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Tuller du? Høres ut som en grusom oppdrager! Kan vel ikke bli sint på et barn som våkner? Stakkars liten. Skjønner at du finner dette vanskelig, og må bare beklage. Har heller ingen løsning, håper bare det blir bedre og at denne mannen er i stand til å tenke nytt. Anonymous poster hash: 88025...ea6
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Jeg tror ikke det er noe galt med selvtilliten hans. Men han har null erfaring med barn fra tidigere. Han blir sint på guttungen hvis gutten våkner for tidlig (halv sju), han forventer at guttungen skal sitte musestille, og han for venter at guttungen skal leke selvstendig og helst i et annet rom. Og når forventningene ikke innfris er det kjefting og smelling. Hvordan kan jeg senke hans forventninger? Anonymous poster hash: 9c256...e3c Dra ham med på helsestasjonen og familievernkontoret - mannen din trenger tydeligvis veiledning, for han har ikke forstått hva det innebærer å være pappa. Ikke spør - krev at han blir med, for slik skal ikke barnet ditt være nødt til å vokse opp! Anonymous poster hash: fc65b...076
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Hvordan er det med selvtilliten til mannen din? Anonymous poster hash: c2843...9bf Ikke selvtillit, men selvfølelse tenker jeg. http://www.psykologkristiansen.no/psykolog_oslo_selvf%C3%B8lelse.html Har en lik mann her, og en fireåring. Har hatt fokus på dette siden fødsel men det blir ikke bedre. Går bare i perioder. Han skjønner ikke at den type atferd ikke er ok og han krever perfeksjon av ungen og stiller hinsidige krav. Dess større han ble dess vanskeligere krav og mer kjefting. Jeg ønsker ikke å oppfostre utrygge unger som viderefører dette så jeg går nå. Mannen min (og sikkert din) trenger terapi og veiledning. Fvk er en god start. Lykke til. Jeg har gitt opp. Hjelper han å få hjelp men ungene skal IKKE måtte ha det slik i hverdagen mens årene går. Plutselig er de voksne og dette er oppveksten de husker, og er preget av. Ikke faen...ungene først! Anonymous poster hash: ebd11...a79
Gjest Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 (endret) Er han far til barnet??? Maken til mann. Hvilken steinalder tilhøører han? Endret 21. september 2014 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #9 Skrevet 21. september 2014 Og hvorfor beskytter du ikke barnet ditt? Anonymous poster hash: a5265...a9b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #10 Skrevet 21. september 2014 Min reaksjon på dette er at du burde umiddelbart flytte fra denne drittsekken. Herregud så forferdelig det må være for barnet ditt å bo i samme hus som denne egoisten. Anonymous poster hash: 341c5...8dd
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #11 Skrevet 21. september 2014 Barnet ditt blir ødelagt mens du ser på. Anonymous poster hash: f95be...3d1
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #12 Skrevet 21. september 2014 Visste ikke mannen hva det innebar å få barn eller? Ville tatt en skikkelig alvorsprat med han, fått han med på veiledning og gitt han en bok om barn og oppdragelse! Anonymous poster hash: 0973a...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå