Gå til innhold

Hva gjør dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vugger jeg feberpjusk baby mens far og storesøster spiller brettspill på rommet. De skal snart ut og mate endene i dammen

Anonymous poster hash: 9b6da...d6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har funnet frem ullklær, sett på snøværet og skal snart ut en tur

Anonymous poster hash: 49b22...873
Skrevet

Snøvær? Sååå heldige :) her er det fremdeles så varmt at vi kan gå i kjole. Savner høsten og stearinlys. Ser mørkt ut med snø til jul :(

Anonymous poster hash: 9b6da...d6b

Skrevet

Jeg ligger i senga og er kvalm, høygravid.. Guttungen og katten la seg med meg og sovna. Mannen lager lunsj.

Planen i dag er at jeg skal dusje, og så må vi få noe frisk luft når jeg klarer å røre på meg.

Anonymous poster hash: a1c72...7f3

Skrevet

Sitter i stua og later meg. Er gravid og ikke i toppform. Mannen har tatt med seg sønnen til en kompis sånn at jeg kan ligge her og bare tenke på meg selv og nurket i magen. 

Anonymous poster hash: f8f60...1f9
Skrevet

Har nettopp støvsuget en milliard hundehår 😡 så nå ligger jeg litt på sofaen før mer husarbeid venter. Kjenner på bekkenet at det ikke helt liker det. Gravid og alene hjemme med hund og barn er ikke så gøy.

Anonymous poster hash: 716ac...456

Skrevet

Sov lenge, gikk tur med hunden og ser nå på tv mens jeg prøver å holde kvalmen under kontroll. Det blir minst en tur til og sikkert litt leking. Mannen er borte i dag.

Anonymous poster hash: 3cd69...52c

Skrevet

Ligger rundt i huset og håper at murringene i ryggen/magen skal bli til rier. 39+4 og motivert!

Anonymous poster hash: 347c0...1f0

Skrevet

Hekler. Var sjåfør på fest i natt så jeg venter på at mannen skal stå opp før vi skal til svigers på søndagsmiddag og hente barna våre. I kveld tror jeg vi skal kose oss, se på film, spille spill, spise chips og bare kose oss...

Anonymous poster hash: 952f9...b73

Skrevet

Leser, leser og leser.. også skal vi finne på noe mer gøy senere i dag, enten besøke svigers eller gå tur :)

Skrevet

Gjør ingenting😁

7.åringen og jeg skulle egentlig ut å gå tur, men så fikK han besøk så etter de var ute en stund sitter de nå inne og spiller litt:-) Etter litt rydding sitter jeg bare i en stol, er litt på FB og dib- deilig.

Skal å spise middag hos mine foreldre senere så får gå dit og ta turen slik Isteden;-)

Anonymous poster hash: 7d40e...211

Skrevet

Har vært på fjelltur med mann og barn og sitter og venter på å få fortsette med middagen. Mannen bare MÅTTE vaske kjøkkengulvet akkurat nå :P

Hadde bedt to stk på middag, men begge avlyste så nå blir det ca en kg kjøtt pr mann :) kanskje jeg skal ta det som et hint om smaken på maten min 😳😝

Skrevet

Er ute og leker med ungene. Full fart, masse vind og røde roser i kinnene 😃

Skrevet

Lager ris og kylling.

Venter på at mannen skal komme hjem fra jobb.

Mini sover også skal vi ut på lekeplassen senere og leke.

Nydelig søndag.

Anonymous poster hash: 6cc61...b22

Skrevet

Vi er hos svigers å koser oss, gleder meg til å komme hjem også. Jeg og mannen skal bare nyte søndagskvelden med film, ei øl og popcorn😄

Anonymous poster hash: 2ad40...d2b

Skrevet

Har funnet frem ullklær, sett på snøværet og skal snart ut en tur

Anonymous poster hash: 49b22...873

Stakkars dere! Hvor bor dere til som har den grusomme snøen nå?! ( ja jeg HATER ALt med snø)

Anonymous poster hash: 8608c...3c2

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Barna bygger lego på gulvet, jeg sitter i sofaen og føler meg fyllesyk uten at jeg drakk eller var på fest i går. Ungene holdt det gående i hele natt. "Mammaaa jeg må tisse" "mammaaa, jeg har vondt på pekefingeren" "mammaaa, jeg får ikke sove..det dunker i veggene" (naboen hadde fest til halv seks, og det var ikke lite lyd for å si det sånn)

Vi hadde store planer i dag, men det ser ut som de utgår..nå sovna fireåringen på gulvet. Tror faktisk vi bestiller pizza til middag og lager fort i stua i stedet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...