piranha Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Er det noen som har tatt denne turen tur-retur med barn? Er det noe å finne på på båten, eller blir det fort kjedelig? De har høstferietilbud, så vi vurderer turen for å finne på litt ekstra med barna
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Vi dro med den i påskeferien da var det barnas båt 😊 Det var greit opplegg og det skjedde noe med jevne mellomrom ☺ Maten i kaféen var dårlig da, mye bedre i buffeten 😀 Anonymous poster hash: 9f4a8...2f3
piranha Skrevet 21. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2014 Vi dro med den i påskeferien da var det barnas båt Det var greit opplegg og det skjedde noe med jevne mellomrom ☺ Maten i kaféen var dårlig da, mye bedre i buffeten Anonymous poster hash: 9f4a8...2f3 Takk for svar, tenkte det kunne være greit å prøve oss på en lengre båttur for å se hvordan det fungerer for oss Tenker vi går for buffeten, litt greit å kunne velge litt forskjellig å spise.Er egentlig mest bekymret for hun som blir sjøsyk...altså meg
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Jeg reiste alene med 2 barn, og begge ble sjøsyk Vi skulle egentlig i land i Danmark, men valgte å bli ombord siden de ikke var helt i form. Det var kjekt for de på vei til og fra Langesund. Det var bingo, sangkonkurranse, tegnekonkurranse og slikt Og herlighet så deilig det var at det var lite folk ombord en periode hehe.. Dere gjør veldig lurt i å gå for bufféten, første kvelden kjøpte vi middag/kvelds i kafeen og det var nesten 500 kr kastet rett vekk.. Ingen av oss spiste opp maten... Lekerommet er lite da, og ingen kontroll der. En del foreldre plasserte barna der og gikk i baren!! De fikk heldigvis tilsnakk da, men skjønner ikke hva de tenker med Anonymous poster hash: 9f4a8...2f3
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Er det noen som har tatt denne turen tur-retur med barn? Er det noe å finne på på båten, eller blir det fort kjedelig? De har høstferietilbud, så vi vurderer turen for å finne på litt ekstra med barna Den båten er for meg kun et transportmiddel. Lekerommet er greit, men alt for lite. Også har de aktiviteter for ungene med jevne mellomrom. Helt greit som underholdning på turen, men ikke noe mer. Vil du på tur med ungene ville jeg heller valgt noe annet. Anonymous poster hash: e9128...656
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Det glemte jeg. Som sagt over, maten er dårlig, buffeen er grei, men alt for dyr. Anonymous poster hash: e9128...656
piranha Skrevet 21. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2014 Er det noen som har tatt denne turen tur-retur med barn? Er det noe å finne på på båten, eller blir det fort kjedelig? De har høstferietilbud, så vi vurderer turen for å finne på litt ekstra med barna Den båten er for meg kun et transportmiddel. Lekerommet er greit, men alt for lite. Også har de aktiviteter for ungene med jevne mellomrom. Helt greit som underholdning på turen, men ikke noe mer. Vil du på tur med ungene ville jeg heller valgt noe annet. Anonymous poster hash: e9128...656 Vi ser også i utgangspunktet på det som et transportmiddel, men vi flyr stort sett dit vi skal så vi tenkte å prøve turen for å se om det er noe for oss Vurderer Danmarksferie neste år, og da er det greit å ha tatt en prøvetur i forkant slik at ikke ferien får en dårlig start hvis dette er noe som ikke fungerer for oss
piranha Skrevet 21. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2014 Jeg reiste alene med 2 barn, og begge ble sjøsyk Vi skulle egentlig i land i Danmark, men valgte å bli ombord siden de ikke var helt i form. Det var kjekt for de på vei til og fra Langesund. Det var bingo, sangkonkurranse, tegnekonkurranse og slikt Og herlighet så deilig det var at det var lite folk ombord en periode hehe.. Dere gjør veldig lurt i å gå for bufféten, første kvelden kjøpte vi middag/kvelds i kafeen og det var nesten 500 kr kastet rett vekk.. Ingen av oss spiste opp maten... Lekerommet er lite da, og ingen kontroll der. En del foreldre plasserte barna der og gikk i baren!! De fikk heldigvis tilsnakk da, men skjønner ikke hva de tenker med Anonymous poster hash: 9f4a8...2f3 Vi føler vi må gå av i Danmark, fordi hvis vi blir med til Langesund så er vi nesten "hjemme". Er fra Porsgrunn så det ville føles helt feil å ikke gå av og ta en tur til familien
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #9 Skrevet 21. september 2014 Er det noen som har tatt denne turen tur-retur med barn? Er det noe å finne på på båten, eller blir det fort kjedelig? De har høstferietilbud, så vi vurderer turen for å finne på litt ekstra med barna Den båten er for meg kun et transportmiddel. Lekerommet er greit, men alt for lite. Også har de aktiviteter for ungene med jevne mellomrom. Helt greit som underholdning på turen, men ikke noe mer. Vil du på tur med ungene ville jeg heller valgt noe annet. Anonymous poster hash: e9128...656 Vi ser også i utgangspunktet på det som et transportmiddel, men vi flyr stort sett dit vi skal så vi tenkte å prøve turen for å se om det er noe for oss Vurderer Danmarksferie neste år, og da er det greit å ha tatt en prøvetur i forkant slik at ikke ferien får en dårlig start hvis dette er noe som ikke fungerer for oss Ok, ser den. Vi har tenkt det samme. Den nye båten har tv på alle rom, veldig greit. Også bør en sørge for å ha med noe som kan underholde ungene. Noen spill som du kan pakke ned i vesken, en kortstokk, nettbrett o.l. Det blir fort kjedelig. Anonymous poster hash: e9128...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå