Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Den siste tiden har jeg fått ei forferdelig skitlukt, helt ærlig holder jeg Selv på å brekke meg av den! Den er bare plutselig forandret, sammen med konsistensen. Før var avføringa ganske fast og fin, og kom 1 gang for dag. Nå er den mye løsere, og jeg forpester huset opp mot både 5 og 6 ganger om dagen🙊 Hva kan det komme av? Beklager grusomme detaljer! Jeg har ikke merket endringer på magen, ingen smerter ol... Anonymous poster hash: 04ebd...946
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Hvem vet? Jeg synes du skal gå til legen å ta prøver, det var jo en stor endring fra det normale Anonymous poster hash: 0830b...8af
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Hvis du ikke har endret noe i kosten eller andre ting så bør du gå til legen med det. Avføringen er jo en viktig indikator på helsa
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Hehe, selv om jeg er godt opp i 30 åra sitter jeg å humrer for meg selv av dette bæsjeinnlegget. Fis og promp-humor lenge leve Anonymous poster hash: b2eb2...8ec
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Endret avføring betyr tid for legebesøk ;-) Anonymous poster hash: 28f98...9a2
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Ouch, den er jo litt klein da... Får se om det ikke går over i løpet av noen dager først, men er ikke normalt slik det er nå! Haha #3! Måtte le litt for meg selv før jeg publiserte dette, og satt lenge å lurte på om noen ville ta det seriøst😆 Hi Anonymous poster hash: 04ebd...946
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Det er meg som er #3 og jeg ler fremdeles så tårene triller. Hva feiler det MEG liksom? hahahahahah! Anonymous poster hash: b2eb2...8ec
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 Det er meg som er #3 og jeg ler fremdeles så tårene triller. Hva feiler det MEG liksom? hahahahahah! Anonymous poster hash: b2eb2...8ec Haha, du er herlig😂 måtte le litt selv når jeg leste gjennom dette nå! Har fått litt bæsjhumor selv, har 3 små så blir mye "drittprat" om dagene Hi Anonymous poster hash: 04ebd...946
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå