Gå til innhold

Menopur og menstruasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har denne mnd gått på Menopur noe som medførte to fine egg ut i fra scanningen. hadde inseminasjon for ti dager siden, men fikk menstruasjon i dag. blør godt med frisk blod så håpet er ute for denne gang...

men det er jo bare ti dager fra eggløsningen (fikk ovitrelle så dette skal jo stemme?) til mens så nå lurer jeg på om dette er normalt?

noen som vet?

Anonymous poster hash: 242e0...1c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har denne mnd gått på Menopur noe som medførte to fine egg ut i fra scanningen. hadde inseminasjon for ti dager siden, men fikk menstruasjon i dag. blør godt med frisk blod så håpet er ute for denne gang...

men det er jo bare ti dager fra eggløsningen (fikk ovitrelle så dette skal jo stemme?) til mens så nå lurer jeg på om dette er normalt?

noen som vet?

Anonymous poster hash: 242e0...1c6

Dersom du ikke blir gravid etter hormonstimulering , kan du få mensen alt fra 1-2 uker etter uttak. Vil tro det samme gjelder i ditt tilfelle .

Anonymous poster hash: 3667d...c23

Skrevet

Jeg har vært gjennom mange IVF-runder med Menopur. Jeg har flere ganger begynt å blø tidligere enn forventet ved mislykkede forsøk.

Vet ikke hvorfor.

Anonymous poster hash: f910c...f43

Skrevet

Det er helt vanlig. Fikk beskjed om at mensen kunne komme alt fra 9-14 dager etter innsett hvis det ikke ble graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...