Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Niese, nevø, svoger, stesøster, kusine, har alle bursdag denne mnd . Og en annen niese som skal ha baby til uka. Blir mange selskap og mange gaver å gi, men også mye kake! 😃 Noen andre som har mnd med mange bursdager?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Javel Anonymous poster hash: 2c7cd...ad3
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 I juli har vi ni bursdager......En av dem er min mann. Så det blir noen tusen ja. Anonymous poster hash: 05317...3f1
Mia_73 Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 I september har vi også mange bursdager i familien, men det er ikke noe problem. Vi har for flere år sluttet med å gi gaver til voksne, både til jul og bursdag, unntaket er runde bursdager. Vi gjorde det ikke for pengenes skyld, de aller fleste i familien har god råd, men for å slutte på gavemaset. Ekstremt avslappende, vi syns heller ikke at det er stusselig.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Bursdager i september: meg, min bror, min søster, to svigerinner, svigefar og to av våre barn. Jada.... Anonymous poster hash: 276ca...8ae
soleia Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Før vi fekk ungane trong mannen berre passe på ei veke i Oktober, sidan eg, svigers og svigerinne hadde bursdag den veka. - ei dyr, men hyggeleg veke, sa han.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Ja, det er en hektisk måned . Vi er fem i familien, fire av oss har bursdag i september. Jeg har hatt runddag, så det har blitt litt ekstra. Først en skikkelig hagefest og så stort familieselskap. Barna har hatt barneselskap og familieselskap. I tillegg har min bror og min niese bursdag i september og vi har vært i et bryllup. Har ikke hatt ei ledig helg siden skolen startet opp igjen.Mye ekstra utgifter og hardt arbeid, men det har vært skikkelig gøy. Og er glad for å ha familie og venner som kommer og setter pris på det vi har stelt i stand. Anonymous poster hash: 96c75...816
petite fleur Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 Pappa, brodern, min mann, vår yngste sønn og meg selv har bursdag i månedsskiftet juni-juli. I tillegg har to nære venninner av meg bursdag i samme perioden. Gavene synes jeg går helt greit, verre med alle de kakene jeg "må" dytte i meg
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. september 2014 #9 Skrevet 21. september 2014 Jeg tror rundt 10 i familien vår har bursdag i mars...svoger og to av hans og min søsters barn blant annet. En koselig måned
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #10 Skrevet 21. september 2014 Niese, nevø, svoger, stesøster, kusine, har alle bursdag denne mnd . Og en annen niese som skal ha baby til uka. Blir mange selskap og mange gaver å gi, men også mye kake! Noen andre som har mnd med mange bursdager? Her har vi januar ;-) Meg selv, eldste dattra min, broren min, en av mine nærmeste venninner! Nå idag skal vi i to barneselskap, et fra bhg og i min yngste nevø sitt selskap.. Og i min mamma sitt neste helg! Litt dyr mnd, men jeg syns det er koselig!! Skal gi 200 kr til han nevøen som fyller ni år, og en gave til ca 150 kr til hun i barnehagen Anonymous poster hash: 6bd9d...ad2
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #11 Skrevet 21. september 2014 Her er mai bursdagsmåneden. Anonymous poster hash: 146ee...50f
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2014 #12 Skrevet 21. september 2014 September her og. Omtrent halve klassen til eldste, 2 av mine barn, en bror og en farmor. Heldigvis har ungene mine bursdag på hver side av lønningsdagen;-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #13 Skrevet 21. september 2014 Her var det februar, hvor nesten hele eks-svigersfamilien hadde samlet seg. Og jeg. Siden jeg ble skilt er jeg heldigvis kvitt det problemet og kan konsentrere februar om MEG MEG MEG!!! Anonymous poster hash: 17de3...954
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #14 Skrevet 21. september 2014 September og oktober her. Er helt sliten etter to måneder med besøk. Hyggelig, men slitsomt med familiebursdag + barnebursdag x 3. Jeg er visst superfruktbar rundt juletider;) I tillegg 5-6 andre bursdager + bursdager i barnehage/skole. Min bursdag forsvinner litt i mengden. Anonymous poster hash: 2111c...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå