Gå til innhold

September er en dyr mnd for oss..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Niese, nevø, svoger, stesøster, kusine, har alle bursdag denne mnd . Og en annen niese som skal ha baby til uka.

Blir mange selskap og mange gaver å gi, men også mye kake! 😃

Noen andre som har mnd med mange bursdager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel

Anonymous poster hash: 2c7cd...ad3

Skrevet

I juli har vi ni bursdager......En av dem er min mann. Så det blir noen tusen ja.

Anonymous poster hash: 05317...3f1

Skrevet

I september har vi også mange bursdager i familien, men det er ikke noe problem. Vi har for flere år sluttet med å gi gaver til voksne, både til jul og bursdag, unntaket er runde bursdager. Vi gjorde det ikke for pengenes skyld, de aller fleste i familien har god råd, men for å slutte på gavemaset. Ekstremt avslappende, vi syns heller ikke at det er stusselig.

Skrevet

Bursdager i september: meg, min bror, min søster, to svigerinner, svigefar og to av våre barn. Jada....

Anonymous poster hash: 276ca...8ae

Skrevet

Før vi fekk ungane trong mannen berre passe på ei veke i Oktober, sidan eg, svigers og svigerinne hadde bursdag den veka. - ei dyr, men hyggeleg veke, sa han.

Skrevet

Ja, det er en hektisk måned . Vi er fem i familien, fire av oss har bursdag i september. Jeg har hatt runddag, så det har blitt litt ekstra. Først en skikkelig hagefest og så stort familieselskap. Barna har hatt barneselskap og familieselskap. I tillegg har min bror og min niese bursdag i september og vi har vært i et bryllup. Har ikke hatt ei ledig helg siden skolen startet opp igjen.Mye ekstra utgifter og hardt arbeid, men det har vært skikkelig gøy. Og er glad for å ha familie og venner som kommer og setter pris på det vi har stelt i stand.

Anonymous poster hash: 96c75...816

Skrevet

Pappa, brodern, min mann, vår yngste sønn og meg selv har bursdag i månedsskiftet juni-juli. I tillegg har to nære venninner av meg bursdag i samme perioden. Gavene synes jeg går helt greit, verre med alle de kakene jeg "må" dytte i meg :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg tror rundt 10 i familien vår har bursdag i mars...svoger og to av hans og min søsters barn blant annet. En koselig måned :)

Skrevet

Niese, nevø, svoger, stesøster, kusine, har alle bursdag denne mnd . Og en annen niese som skal ha baby til uka.

Blir mange selskap og mange gaver å gi, men også mye kake!

Noen andre som har mnd med mange bursdager?

Her har vi januar ;-) Meg selv, eldste dattra min, broren min, en av mine nærmeste venninner! Nå idag skal vi i to barneselskap, et fra bhg og i min yngste nevø sitt selskap.. Og i min mamma sitt neste helg! Litt dyr mnd, men jeg syns det er koselig!! :D Skal gi 200 kr til han nevøen som fyller ni år, og en gave til ca 150 kr til hun i barnehagen :) 

Anonymous poster hash: 6bd9d...ad2

Skrevet

Her er mai bursdagsmåneden.

Anonymous poster hash: 146ee...50f

Gjest Sekretøsa
Skrevet

September her og. Omtrent halve klassen til eldste, 2 av mine barn, en bror og en farmor. Heldigvis har ungene mine bursdag på hver side av lønningsdagen;-)

Skrevet

Her var det februar, hvor nesten hele eks-svigersfamilien hadde samlet seg. Og jeg. Siden jeg ble skilt er jeg heldigvis kvitt det problemet og kan konsentrere februar om MEG MEG MEG!!! :)

Anonymous poster hash: 17de3...954
Skrevet

September og oktober her. Er helt sliten etter to måneder med besøk. Hyggelig, men slitsomt med familiebursdag + barnebursdag x 3. Jeg er visst superfruktbar rundt juletider;)

I tillegg 5-6 andre bursdager + bursdager i barnehage/skole. Min bursdag forsvinner litt i mengden.

Anonymous poster hash: 2111c...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...