Gå til innhold

Redd når jeg har vondt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er har plagdes i over 2 år med smerter i venstre bryst med stråling nedover armen(og UNDER armen).

Smertene kommer og går, kan gå dagevis uten smerter, men så plutselig slår det inn og kan vare i maaange dager.

Jeg har litt innsunket brystben, noe som _kan_påvirke hjertet i sjeldene tilfeller.

Har også silikon i brystene, noe som også _kan_være årsaken til smertene.

Har fått ultralyd av hjertet uten at de fant noe galt(de klarte ikke se alt 100% pga graviditet og div.), men fant som sagt ikke noe merkbart feil.........

Har tatt treningsEKG også....uten noe galt.

Har fått mammografi av brystene, uten at de fant noe galt.

Jeg er fremdeles ikke beroliget og er livredd hver gang smertene kommer, redd for at jeg skal dø fra ungene...

Jeg har vært til fysioterapaut, som heller ikke fant noe galt, bare at jeg var litt skeiv i ryggen........men mente det skulle ikke ha noe å si for smertene....

Nå er jeg gravid og jeg føler at det er blitt enda verre nå......

Legen har lovt meg MR undersøkelse etter graviditetene, føler ikke jeg klarer å roe meg ned før den er tatt....NOE må det jo være....:-(

Noen som har hatt noe lignende?:-S

Anonymous poster hash: eea32...466
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg nesten som en hypokonder, men noe er jo galt, innbiller meg ikke smerter.....

smertene i brystet er i hele puppen,under,over....ja hele venstre side.....

jeg er jo så ung sier legene, men vi har mye hjertefeil i familien, barn til og med som har mistet livet pga hjertefeil......

nå skal jeg prøve å få fortgang i det her så jeg kan få en skikkelig undersøkelse...er så lei av å være redd, går ut over alt, forholdet til samboer og sinnstemningen min er ikke alltid på topp:-( klarer ikke glede meg over at jeg skal bli mamma igjen engang....slitsomt...

Anonymous poster hash: eea32...466
Skrevet

Kan det være stress? Feil måte å puste på? Virker jo som om det er muskulært hvertfall

Anonymous poster hash: 1f121...9a0

Skrevet

Du har hatt tråder om dette tidligere her inne?

Hadde jeg vært deg hadde jeg kvittet meg med silikonen for lenge siden. Har sett masse dritt hos folk som har hatt silikon - og de har også fått vite at "alt er bra" med protesene.

Håper du finner ut av det uansett årsak!

Anonymous poster hash: ee681...527

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...