Gå til innhold

Noen som har høstferietips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode tips til en ferie som ikke koster skjorta og skoa for en familie på fire i høstferien? Vi bor i Bergen og er to voksne og to barn på fire år og ni år som trenger å komme oss bort litt, om enn bare for en langhelg. Det jeg har funnet til nå koster jo rundt 20.000,- for en langhelg fra torsdag-søndag, og det føler jeg ikke vi har råd til.... Noen som har gode tips, alt er av interesse :)

Anonymous poster hash: edb80...f4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har høstferietilbud i Dyreparken med overnatting i Abra havn, men det blir kanskje litt langt å reise?

Ved danskefergene har noen tilbud også, pakketilbud med et par overnattinger i Danmark.

Vi har lånt en hytte på fjellet. Blir rolige bger med mye frisk luft yatzy og brettspill, kanskje en tur til hotellet borti bygda for å bade litt i bassenget.

Anonymous poster hash: b62aa...ddc

Skrevet

De har høstferietilbud i Dyreparken med overnatting i Abra havn, men det blir kanskje litt langt å reise?

Ved danskefergene har noen tilbud også, pakketilbud med et par overnattinger i Danmark.

Vi har lånt en hytte på fjellet. Blir rolige bger med mye frisk luft yatzy og brettspill, kanskje en tur til hotellet borti bygda for å bade litt i bassenget.Anonymous poster hash: b62aa...ddc

Takk for svar :) Dyreparken er selvsagt en mulighet, selv om det er en lang kjøretur. Danskefergen må sjekkes ut, da blir det jo tur i tillegg. Har vurdert en tur på fjellet, men har ikke bodd i Bergen så lenge så vi er ikke så godt kjent rundt her enda ;)

Skrevet

Noen som har gode tips til en ferie som ikke koster skjorta og skoa for en familie på fire i høstferien? Vi bor i Bergen og er to voksne og to barn på fire år og ni år som trenger å komme oss bort litt, om enn bare for en langhelg. Det jeg har funnet til nå koster jo rundt 20.000,- for en langhelg fra torsdag-søndag, og det føler jeg ikke vi har råd til.... Noen som har gode tips, alt er av interesse :)

The Reef i Fredrikshavn er supert :).

Anonymous poster hash: 229f4...f91

Skrevet

Noen som har gode tips til en ferie som ikke koster skjorta og skoa for en familie på fire i høstferien? Vi bor i Bergen og er to voksne og to barn på fire år og ni år som trenger å komme oss bort litt, om enn bare for en langhelg. Det jeg har funnet til nå koster jo rundt 20.000,- for en langhelg fra torsdag-søndag, og det føler jeg ikke vi har råd til.... Noen som har gode tips, alt er av interesse :)Anonymous poster hash: edb80...f4d

The Reef i Fredrikshavn er supert :). Anonymous poster hash: 229f4...f91
Dagens dummeste spørsmål :P Hvordan kommer vi fra Bergen til Fredrikshavn på enklest mulig måte?

Skrevet

Hvis dere ikke har bodd i Bergen så lenge, så er høstferien en ypperlig anledning til å bli bedre kjent: Byvandring mm

Skrevet

Hvis dere ikke har bodd i Bergen så lenge, så er høstferien en ypperlig anledning til å bli bedre kjent: Byvandring mm

Vi har bodd her ett år, og vært på ferie her en del før vi flyttet :) Kjenner bare at det hadde vært godt å komme seg bort litt (gjerne hotell ;) ), etter en litt tung start på denne høsten :)

Skrevet

Vi har bodd her ett år, og vært på ferie her en del før vi flyttet :) Kjenner bare at det hadde vært godt å komme seg bort litt (gjerne hotell ;) ), etter en litt tung start på denne høsten :)

Aha, skjønner! I sommer var det populært å bytte bolig med en annen familie, kanskje du skulle undersøke den muligheten? 

Skrevet

Vi har bodd her ett år, og vært på ferie her en del før vi flyttet :) Kjenner bare at det hadde vært godt å komme seg bort litt (gjerne hotell ;) ), etter en litt tung start på denne høsten :)Anonymous poster hash: edb80...f4d

Aha, skjønner! I sommer var det populært å bytte bolig med en annen familie, kanskje du skulle undersøke den muligheten?

God ide, det skal sjekkes ut :)

Skrevet

Har du sjekket ut muligheter gjennom jobb/evt kommune du bor i?

Mange arbeidsplasser, da spesielt kommunale arbeidsplasser har hytter o.l som de leier ut billig til sine ansatte som et tilbud. :-)

Anonymous poster hash: 2af41...3e1

Skrevet

Har du sjekket ut muligheter gjennom jobb/evt kommune du bor i?

Mange arbeidsplasser, da spesielt kommunale arbeidsplasser har hytter o.l som de leier ut billig til sine ansatte som et tilbud. :-) Anonymous poster hash: 2af41...3e1

Det skal jeg sjekke ut, hadde dette tilbudet der vi bodde før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...