Gå til innhold

Vondt i halebeinet

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 år etter fødsel.

Flere som har slitt med dette? Kan jeg hatt brist under fødsel? Var ganske blå der bak...

Merker det ekstra godt om jeg går mye, eller trener 😕

Anonymous poster hash: 2a224...27a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også. Har hatt det siden førstemann, for 4 år siden, etter keisersnitt, til og med!

Vondt å sitte for lenge på harde stoler, eller hvis jeg går langt.

Ingen gode råd, dessverre, men følger med på tråden.

Skrevet

Kan være du bristet. Men kan også være at halebenet er kommet litt ut av stilling a la en låsning i ryggen. Det kan i så fall en dyktig kiropraktor eller manuell terapeut fikse.

I så fall bruker de ofte hansker og går inn analt for å manipulere halebenet. Jeg hadde enorme smerter i halebenet i årevis, greide ikke sitte på noe hardt, satt ofte bare på ene skinken osv.

Etter at en manuell terapeut manipulerte det 2-3 ganger har jeg aldri fått disse smertene tilbake, og det må være 15 år siden det ble gjort, hadde da hatt smertene i flere år.

Verdt et forsøk, men sjekk med kiropraktoren eller manuell terapeuten, for jeg er litt usikker på om det er alle som gjør det.

Terapeuten var veldig profesjonell, men jeg syntes det var litt flaut da han skulle gjøre det. Men det var verdt all min unødvendige flauhet :D

Anonymous poster hash: cded7...d8b
Skrevet

Men, oj! har dere ikke nevnt dette til legen?? Dere må enten til fysio eller til lege.. En fysioterapaut kan enten gå inn og rette den opp. Eller så må det kirurgi til. Og altså fjerne en del av halebenet og bli ferdig med å ha vondt!… 

Huff.. Det gjør jo så vondt å ha vondt i halebenet.. Skjønner ikke at du har gått rundt sånn i hele 4år!! :-O

Anonymous poster hash: 1ff27...6d2
Skrevet

Kan være du bristet. Men kan også være at halebenet er kommet litt ut av stilling a la en låsning i ryggen. Det kan i så fall en dyktig kiropraktor eller manuell terapeut fikse.

I så fall bruker de ofte hansker og går inn analt for å manipulere halebenet. Jeg hadde enorme smerter i halebenet i årevis, greide ikke sitte på noe hardt, satt ofte bare på ene skinken osv.

Etter at en manuell terapeut manipulerte det 2-3 ganger har jeg aldri fått disse smertene tilbake, og det må være 15 år siden det ble gjort, hadde da hatt smertene i flere år.

Verdt et forsøk, men sjekk med kiropraktoren eller manuell terapeuten, for jeg er litt usikker på om det er alle som gjør det.

Terapeuten var veldig profesjonell, men jeg syntes det var litt flaut da han skulle gjøre det. Men det var verdt all min unødvendige flauhet :D

Anonymous poster hash: cded7...d8b

Ja, det er sånn jeg holder på, sitter på siden. Men jeg har ikke SÅ store smerter, da. Men dette går seg tydeligvis ikke til av seg selv, så må kanskje til pers..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...