Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Min gutt på 4 år valgte en rød vinterdress på Polarn idag, i stede for blå. Jeg syntes det var greit, og lot han få den. Vil noen se rart på oss for at sønnen min har rød dress? Anonymous poster hash: 9708c...fbb
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Min gutt på 4 år valgte en rød vinterdress på Polarn idag, i stede for blå. Jeg syntes det var greit, og lot han få den. Vil noen se rart på oss for at sønnen min har rød dress? Anonymous poster hash: 9708c...fbb Nei. Anonymous poster hash: 8e482...5a1
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Neida, har sett det på flere gutter i barnehage og skole hvor jeg har jobbet. Har også sett jenter i blå eller grønn vinterdress. Null problem, bare unngå rosa Anonymous poster hash: 7168c...199
Gjest flykræsj Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Min hadde rød dunjakke i fjor. Ingen så rart på oss i alle fall. Synes ikke rød er typisk jentefarge. Gutten min liker rødt, og kler fargen. Han har flere røde plagg.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Herlig! Håper flere foreldre tillater barna å velge den fargen og plagget det selv vil! Vil gutten min ha kjole, skal han få det! Rødt på gutt er kult, og drit i de som eventuelt ser rart på dere, gå med hevet hode! Gutten din ville selv ha den fargen! Anonymous poster hash: d30cf...ce8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Neida, har sett det på flere gutter i barnehage og skole hvor jeg har jobbet. Har også sett jenter i blå eller grønn vinterdress. Null problem, bare unngå rosa Anonymous poster hash: 7168c...199 Hvorfor? Får ikke gutter lov til å bruke rosa? Anonymous poster hash: d30cf...ce8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Min gutt på 4 år valgte en rød vinterdress på Polarn idag, i stede for blå. Jeg syntes det var greit, og lot han få den. Vil noen se rart på oss for at sønnen min har rød dress? Anonymous poster hash: 9708c...fbb Jeg har tre gutter og vi har hatt både røde polarn-dresser og lilla dress (dansk merke, husker ikke hvilket...). Har aldri møtt noen som har reagert på det. Anonymous poster hash: 1da64...12c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #9 Skrevet 20. september 2014 Neida, har sett det på flere gutter i barnehage og skole hvor jeg har jobbet. Har også sett jenter i blå eller grønn vinterdress. Null problem, bare unngå rosa Anonymous poster hash: 7168c...199 Hvorfor? Får ikke gutter lov til å bruke rosa? Anonymous poster hash: d30cf...ce8 Kle sønnen din i rosa om du vil men jeg hadde ikke gjort det. Selv ikke voksne menn syns jeg burde bruke rosa. Er en alt for feminin farge. Anonymous poster hash: 7168c...199
mylittlecat Skrevet 20. september 2014 #10 Skrevet 20. september 2014 Nei, hvorfor skulle noen reagere på det? Rødt er kjempefint på både gutter og jenter! Jeg heier på dem som bruker farger på guttene sine, det er så uendelig kjedelig med gutter som kun går med lyseblått, grått og beige.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #11 Skrevet 20. september 2014 Det gjorde min også Anonymous poster hash: 2f9cb...61c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #12 Skrevet 20. september 2014 Neida, har sett det på flere gutter i barnehage og skole hvor jeg har jobbet. Har også sett jenter i blå eller grønn vinterdress. Null problem, bare unngå rosa Anonymous poster hash: 7168c...199 Hvorfor? Får ikke gutter lov til å bruke rosa? Anonymous poster hash: d30cf...ce8 Kle sønnen din i rosa om du vil men jeg hadde ikke gjort det. Selv ikke voksne menn syns jeg burde bruke rosa. Er en alt for feminin farge. Anonymous poster hash: 7168c...199 Okei.. Anonymous poster hash: d30cf...ce8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #13 Skrevet 20. september 2014 Puh, godt å høre at jeg ikke er gal Jeg syntes ikke den røde så spesielt femi ut, men jeg ble litt usikker i og med at den fantes i kun de to fargene. Da er det jo tradisjonelt sett tenkt guttefarge og jentefarge. Nå er jeg gravid og venter jente. Hun kommer til å arve mange av brorens plagg, så jeg ble glad da han valgte rød. Jeg synes rød er mere unisex enn blå, og jeg er glad for at hun kan arve en rød dress også, ikke bare blå og svarte Hi Anonymous poster hash: 9708c...fbb
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #14 Skrevet 20. september 2014 Kommer an på hvor dere bor. En del steder i øvre huttiheita vil de sikkert se rart på dere for både det og mye annet. Anonymous poster hash: 3f4e1...8f1
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #15 Skrevet 20. september 2014 Sønnen min har rød polaren jakke, det samme har fetterene hans. Ikke noe å tenke på Anonymous poster hash: b3b4e...728
Lammelåret Skrevet 20. september 2014 #16 Skrevet 20. september 2014 Nei, det ville vært ekstremt sært!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #17 Skrevet 20. september 2014 http://ipad.dagbladet.no/2014/09/18/kultur/meninger/kjonnsroller/kronikk/debatt/35333795/ Anonymous poster hash: 22e48...9b3
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #19 Skrevet 21. september 2014 Neida, har sett det på flere gutter i barnehage og skole hvor jeg har jobbet. Har også sett jenter i blå eller grønn vinterdress. Null problem, bare unngå rosa Anonymous poster hash: 7168c...199 Hvorfor? Får ikke gutter lov til å bruke rosa? Anonymous poster hash: d30cf...ce8 Kle sønnen din i rosa om du vil men jeg hadde ikke gjort det. Selv ikke voksne menn syns jeg burde bruke rosa. Er en alt for feminin farge. Anonymous poster hash: 7168c...199 Rosa pleide å være guttefarge . Lyseblått var jentefarge. Anonymous poster hash: fcbca...86b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #20 Skrevet 21. september 2014 Rød er nøytral farge blå også. Anonymous poster hash: 12aed...a7f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #21 Skrevet 21. september 2014 Jeg kledde gutten min mye i rødt da han var baby. Det var en farge han kledde veldig godt rødt er ikke en typisk jentefarge! Anonymous poster hash: 92b28...737
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #22 Skrevet 21. september 2014 Jeg kledde gutten min mye i rødt da han var baby. Det var en farge han kledde veldig godt rødt er ikke en typisk jentefarge! Anonymous poster hash: 92b28...737 Nei, eneste "jentefargene" (samfunnsmessig sett) jeg kan komme på er rosa og lilla. Men jeg kler jenta mi i alle farger hadde jeg htt gutt, kunne han godt hatt rosa body Anonymous poster hash: 12aed...a7f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #23 Skrevet 21. september 2014 Min har hatt råd høst og vinterdress i fem år. Hva er feil med det? Anonymous poster hash: fe61c...727
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #24 Skrevet 21. september 2014 Er så dritt lei rosa på jenta vår og blått til gutten. De kler veldig godt sterke farger begge to og jeg kler de ofte andre farger. datteren min er spesielt fin i blått og gutten min i rødt. Jeg kler de etter hva jeg syns er fint. Jeg er både kvinne og feminin, men jeg kler meg ikke som en barbiedokke likevel hvorfor skal jeg kle barna mine sånn. Anonymous poster hash: 134c6...757
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #25 Skrevet 21. september 2014 Jeg kledde gutten min mye i rødt da han var baby. Det var en farge han kledde veldig godt rødt er ikke en typisk jentefarge! Anonymous poster hash: 92b28...737 Nei, eneste "jentefargene" (samfunnsmessig sett) jeg kan komme på er rosa og lilla. Men jeg kler jenta mi i alle farger hadde jeg htt gutt, kunne han godt hatt rosa body Anonymous poster hash: 12aed...a7f Jeg kledde gutten min i lilla også jeg og nå som jeg har fått jente blir det litt blått på ho også Anonymous poster hash: 92b28...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå