Gå til innhold

Rød vinterdress til gutt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på 4 år valgte en rød vinterdress på Polarn idag, i stede for blå.

Jeg syntes det var greit, og lot han få den.

 

Vil noen se rart på oss for at sønnen min har rød dress?

 

Anonymous poster hash: 9708c...fbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt på 4 år valgte en rød vinterdress på Polarn idag, i stede for blå.

Jeg syntes det var greit, og lot han få den.

 

Vil noen se rart på oss for at sønnen min har rød dress?

 

Anonymous poster hash: 9708c...fbb

 

Nei.

 

 

Anonymous poster hash: 8e482...5a1

Skrevet

Neida, har sett det på flere gutter i barnehage og skole hvor jeg har jobbet. Har også sett jenter i blå eller grønn vinterdress. Null problem, bare unngå rosa ;)

 

Anonymous poster hash: 7168c...199

Gjest flykræsj
Skrevet

Min hadde rød dunjakke i fjor. Ingen så rart på oss i alle fall. Synes ikke rød er typisk jentefarge. Gutten min liker rødt, og kler fargen. Han har flere røde plagg.

Skrevet

Herlig! Håper flere foreldre tillater barna å velge den fargen og plagget det selv vil! Vil gutten min ha kjole, skal han få det! Rødt på gutt er kult, og drit i de som eventuelt ser rart på dere, gå med hevet hode! Gutten din ville selv ha den fargen!



Anonymous poster hash: d30cf...ce8
Skrevet

Neida, har sett det på flere gutter i barnehage og skole hvor jeg har jobbet. Har også sett jenter i blå eller grønn vinterdress. Null problem, bare unngå rosa ;)

 

Anonymous poster hash: 7168c...199

Hvorfor? Får ikke gutter lov til å bruke rosa?

 

Anonymous poster hash: d30cf...ce8

Skrevet

Min gutt på 4 år valgte en rød vinterdress på Polarn idag, i stede for blå.

Jeg syntes det var greit, og lot han få den.

 

Vil noen se rart på oss for at sønnen min har rød dress?

 

Anonymous poster hash: 9708c...fbb

Jeg har tre gutter og vi har hatt både røde polarn-dresser og lilla dress (dansk merke, husker ikke hvilket...). Har aldri møtt noen som har reagert på det.

 

 

Anonymous poster hash: 1da64...12c

Skrevet

 

Neida, har sett det på flere gutter i barnehage og skole hvor jeg har jobbet. Har også sett jenter i blå eller grønn vinterdress. Null problem, bare unngå rosa ;)Anonymous poster hash: 7168c...199

Hvorfor? Får ikke gutter lov til å bruke rosa? Anonymous poster hash: d30cf...ce8
Kle sønnen din i rosa om du vil men jeg hadde ikke gjort det. Selv ikke voksne menn syns jeg burde bruke rosa. Er en alt for feminin farge.

 

Anonymous poster hash: 7168c...199

Skrevet

Nei, hvorfor skulle noen reagere på det? Rødt er kjempefint på både gutter og jenter! Jeg heier på dem som bruker farger på guttene sine, det er så uendelig kjedelig med gutter som kun går med lyseblått, grått og beige.

Skrevet

Det gjorde min også :)



Anonymous poster hash: 2f9cb...61c
Skrevet

 

 

Neida, har sett det på flere gutter i barnehage og skole hvor jeg har jobbet. Har også sett jenter i blå eller grønn vinterdress. Null problem, bare unngå rosa ;)Anonymous poster hash: 7168c...199

Hvorfor? Får ikke gutter lov til å bruke rosa? Anonymous poster hash: d30cf...ce8
Kle sønnen din i rosa om du vil men jeg hadde ikke gjort det. Selv ikke voksne menn syns jeg burde bruke rosa. Er en alt for feminin farge.

 

Anonymous poster hash: 7168c...199

 

Okei..

 

Anonymous poster hash: d30cf...ce8

Skrevet

Puh, godt å høre at jeg ikke er gal :)

 

Jeg syntes ikke den røde så spesielt femi ut, men jeg ble litt usikker i og med at den fantes i kun de to fargene. Da er det jo tradisjonelt sett tenkt guttefarge og jentefarge.

 

Nå er jeg gravid og venter jente. Hun kommer til å arve mange av brorens plagg, så jeg ble glad da han valgte rød. Jeg synes rød er mere unisex enn blå, og jeg er glad for at hun kan arve en rød dress også, ikke bare blå og svarte :)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 9708c...fbb

Skrevet

Kommer an på hvor dere bor. En del steder i øvre huttiheita vil de sikkert se rart på dere for både det og mye annet.



Anonymous poster hash: 3f4e1...8f1
Skrevet

Sønnen min har rød polaren jakke, det samme har fetterene hans. Ikke noe å tenke på :)

 

Anonymous poster hash: b3b4e...728

Skrevet

 

 

Neida, har sett det på flere gutter i barnehage og skole hvor jeg har jobbet. Har også sett jenter i blå eller grønn vinterdress. Null problem, bare unngå rosa ;)Anonymous poster hash: 7168c...199

Hvorfor? Får ikke gutter lov til å bruke rosa? Anonymous poster hash: d30cf...ce8
Kle sønnen din i rosa om du vil men jeg hadde ikke gjort det. Selv ikke voksne menn syns jeg burde bruke rosa. Er en alt for feminin farge.

 

Anonymous poster hash: 7168c...199

Rosa pleide å være guttefarge . Lyseblått var jentefarge.

 

Anonymous poster hash: fcbca...86b

Skrevet

Rød er nøytral farge ;) blå også.

 

Anonymous poster hash: 12aed...a7f

Skrevet

Jeg kledde gutten min mye i rødt da han var baby. Det var en farge han kledde veldig godt :) rødt er ikke en typisk jentefarge!

 

Anonymous poster hash: 92b28...737

Skrevet

Jeg kledde gutten min mye i rødt da han var baby. Det var en farge han kledde veldig godt :) rødt er ikke en typisk jentefarge!

 

Anonymous poster hash: 92b28...737

Nei, eneste "jentefargene" (samfunnsmessig sett) jeg kan komme på er rosa og lilla.

Men jeg kler jenta mi i alle farger ;) hadde jeg htt gutt, kunne han godt hatt rosa body :P

 

Anonymous poster hash: 12aed...a7f

Skrevet

Min har hatt råd høst og vinterdress i fem år.

 

Hva er feil med det?

 

Anonymous poster hash: fe61c...727

Skrevet

Er så dritt lei rosa på jenta vår og blått til gutten. De kler veldig godt sterke farger begge to og jeg kler de ofte andre farger. datteren min er spesielt fin i blått og gutten min i rødt. Jeg kler de etter hva jeg syns er fint. Jeg er både kvinne og feminin, men jeg kler meg ikke som en barbiedokke likevel hvorfor skal jeg kle barna mine sånn.

 

Anonymous poster hash: 134c6...757

Skrevet

 

Jeg kledde gutten min mye i rødt da han var baby. Det var en farge han kledde veldig godt :) rødt er ikke en typisk jentefarge!

 

Anonymous poster hash: 92b28...737

Nei, eneste "jentefargene" (samfunnsmessig sett) jeg kan komme på er rosa og lilla.

Men jeg kler jenta mi i alle farger ;) hadde jeg htt gutt, kunne han godt hatt rosa body :P

 

Anonymous poster hash: 12aed...a7f

Jeg kledde gutten min i lilla også jeg ;) og nå som jeg har fått jente blir det litt blått på ho også ;)

 

 

Anonymous poster hash: 92b28...737

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...