Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Hver lørdag er jeg ute og handler mat til hele uken.Skriver middagslister for en uke av gangen siden det gjør det lettere å passe på at familien får et sunt og variert kosthold.Står i kassen med en vogn fylt av grønnsaker, frukt, renskåret kjøtt og fisk.Ikke noe ferdig mat eller halvfabrikater.Men jeg har barn så litt lørdagsgodt til dem og yoghurt hadde også funnet veien ned i vognen, men ikke mye. Ser at det foran og bak meg har endel ferdig mat, et par poser potetgull og flere store sjokolade plater...Men det var tynne/normalvektige.Det er ikke jeg.Det er jeg som får kommentaren "har du virkelig gode av det der" av folk som peker på den lille posen med smågodt.Ingen ser resten av handlekurven....Jeg er tjukk og har ikke lov til å kose meg, for meg er det 0-toleranse..Jeg er et dyr andre bare kan angripe med sine frekke kommentarer.Og dette er ikke første gang, og jeg er ikke så stor at jeg ikke finner klær i normale butikker. Bruker str. 44/46Hvorfor er folk så frekke :-( Anonymous poster hash: 257e8...60e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Har problemer med å tro på dette. At folk kan si noe slikt. Anonymous poster hash: 76c3a...c88
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Wow, trodde de fleste hadde normal folkeskikk. Kan ikke skjønne at noen får seg til å si det til ett annet menneske Anonymous poster hash: 049a0...178
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Hvor bor du? Jeg er like feit som deg og har bodd flere steder i mitt liv og aldri hørt noe slik. Tror du tuller... Anonymous poster hash: 4d867...011
Gjest Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Jeg òg har brukt 44/46 og aldri fått en kommentar på det. Må tydeligvis bo på et sted hvor det myldrer av frekke folk? Ingen med vettet i behold kommenterer andre sine handlevogner?
mamma_bergen Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Jeg har rett og slett vanskelig for å tro på dette..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Jeg har brukt ste 54 og har aldri får hverken blikk eller kommentarer på innholdet i handlekurven, samme hvor usunt det har vært. Så dette har jeg faktisk vanskelig for å tro stemmer. Sorry, men jeg tror du har diktet litt her nå. Anonymous poster hash: 456c5...12e
*SommerFrisk* Skrevet 20. september 2014 #9 Skrevet 20. september 2014 Klarer nesten ikke å tro at dette er sant. men jeg ser at du også legger veldig merke til hva andre har i sine handlekurver, ikke helt unaturlig at andre også legger merke til innholdet i din. Du forteller at de hadde det ene og det andre av usunne ting, og du kommenterer også deres kropper. Hva er forskjellen? Du tenker likt, men du har iallefall vett til å la være og kommentere det.
kiki1980 Skrevet 20. september 2014 #10 Skrevet 20. september 2014 Jeg har ikke peiling på hva folk handler. Stortsett har jeg ikke tid til å se hva de har oppi og når jeg har tid,gir jeg faen. Og jeg kjøper alt mulig av søtsaket,stortsett til meg selv men også barna får lørdagsgodt. Har aldri fått noen kommentarer om min innkjøp og hvis jeg noen gang jeg får det,daaa skal jeg gå gjennom den personen.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #11 Skrevet 20. september 2014 Pleier ikke se på hva folk kjøper men må innrømme at jeg en gang stirret når en ung og veldig overvektig fyr (sikkert rundt 150-200kg) fylte vogna si med Grandiosa. Jeg stod tilfeldigvis ved siden av. Etterpå havnet jeg rett bak han ved kassa og han kjøpte kun Grandiosa, Cola og potetgull, vogna full av dette. Er eneste gangen jeg har stirret sånn, men jeg sa ingenting. Og for alt jeg vet skulle han arrangere et selsakp for barn eller noe sånt, men tviler. Er selv overvektig, 84 kg og burde vært ca 60 kg, men har aldri fått en kommentar på hva jeg kjøper eller sett at noen har sett styget/stirret på meg. Anonymous poster hash: 73fc9...afb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå