Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Du som bor på Oslo Vest, er du tilflytter eller har du vokst opp her? Trives du? Hva liker du med stedet du bor på og hva liker du ikke? Dersom du er tilflytter, synes du det er vanskelig å bli kjent med folk i området? Anonymous poster hash: 63799...c56
Berta_78 Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Vokst opp og bor. To ulike områder. Liker at det er veldig sentralt og samtidig nært marka og sjøen. Det er stille, rolig og trygt. Har bodd på grunerløkka også, jeg likte ikke at det ble solgt dop overalt, søppel og sprøyter. Masse jeg likte med løkka, altså! Men jeg er litt skvetten av meg. Jeg føler meg hjemme her, og har ikke lyst til å bo noe annet sted (i Oslo). Det jeg ikke liker, er at det er lite folk med annen hudfarge og nokså smalt med tanke på sosioøkonomisk status. Altså litt kjedelig. Pluss at enkelte er lite ydmyke og krever usmakelig mye av skole, barnehage, vegvesen, butikkansatte osv osv
duracellmamma Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Jeg er født og oppvokst i Oslo og er tilflytter til Bærum. Aldri mer østkanten. Trives her ute selv om det er vanskelig å komme i kontakt med andre mennesker/naboer her.
duracellmamma Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Er rett utenfor Oslos grenser så derfor blir det Bærum
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Jeg har vokst opp på vestkanten, nå bor jeg på østkanten. På begge sider er det hyggelige folk og lite hyggelige folk. Liker mangfoldet her jeg bor nå, og hadde mange hårreisende opplevelser da jeg bodde to år på Montebello (svært arrogante og egosentriske mennesker som tok seg tilrette) men kan ikke si at dette ikke kunne ha skjedd her jeg bor nå.... Anonymous poster hash: cb496...86e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Bor på Frogner og trives kjempegodt, vokst opp i en mindre by på østlandet. Ganske greit å bli kjent med folk, både naboer og foreldre til barnets venner. Anonymous poster hash: 3456b...168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå