Gå til innhold

Overgangssko, hvilke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å finne overgangssko til jentene på 1 og 3 år, mest til bhg-bruk. Men enten er det sneakers eller så er det varmforede vinterstøvler, evt cherrox som er så stivt og ser helt grusomt ut å gå i... Hva med sko a la disse, eller blir de verdiløse til høstbruk?

http://www.ellos.no/pax/ganasch-chelseaboots-av-skinn-20-25/442484?N=1z141psZ1z141xbZ1z141od&selArt=621040

Anonymous poster hash: 25f2e...c15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikkje kva du meinar heilt med overgongsko, men her brukar vi goretex-joggesko og støvlar om hausten. Funkar fint det. Har evt berre ullsokkar oppi.

Anonymous poster hash: 5427b...72c

Skrevet

Viking Torrent mid Goretex har jeg kjøpt til mine på 3 og 6. Google det, de er kjempefine og høye på skaftet. Ser mange skriver at det er bortkastet å kjøpe slike sko, men jeg er uenig i det. Vi går en del turer på skauen og er på fjellet, og da trenger vi noen som er høyere enn vanlige joggesko. Det er ikke behagelig å bruke Cherrox eller gummistøvler når man skal gå litt fordi man blir våt av de lave joggeskoene. 

Anonymous poster hash: aace4...f97
Skrevet

Aldri skjønt vitsen med overgangssko jeg, men kommer kanskje an på hvor man bor. Vi bor i Oslo og ungene har brukt joggesko/støvler frem til vinterskoene tas frem.

Skrevet

Vi går mye tur, og da er fjellsko og noe ala dette veldig kjekt. Kjøper vanntette goretex som jeg ville brukt selv. Ville aldri gått mye i støvler, eller gått på fjelltur i joggesko på høsten når det er vått. 

Cherrox er heller ikke noe jeg ville brukt selv, så da slipper ungene. Kjøper heller et par ekstra gode goretex slik som de linket til over her. 

Anonymous poster hash: 8a14b...406
Skrevet

Aldri skjønt vitsen med overgangssko jeg, men kommer kanskje an på hvor man bor. Vi bor i Oslo og ungene har brukt joggesko/støvler frem til vinterskoene tas frem.

Jeg jobber i barnehage og bruker sjelden støvler selv. Støvler er ikke godt å gå på, ihvertfall ikke for et barn som er ute i aktivitet flere timer om dagen. Er det vått eller lett regn blir man våt veldig fort med vanlige joggesko, da er det fint med goretex joggesko. Jeg og mine barn bruker stort sett goretex joggesko (jeg lave, barna halvhøye) hele våren og høsten, har ikke vanlige joggesko til utebruk. Bruker bare støvler når vi må

Anonymous poster hash: a79ff...c2c

Skrevet

Timberland gtx, halvhøye, kjempe bra sko, superfit har fine overgangssko med gtx, det samme har viking :)

Supre sko som holder frem til vinterskoa taes i bruk:)

Joggesko er for kaldt å bruke i 4-5 pluss, og vintersko altfor varme, derfor overgangssko :)

Veldig dumt å begynne med vintersko for tidlig... Føttene venner seg til de i plussgrader, og vil da fryse med de i -grader... :)

Skrevet

Hmmm, jeg kan ikke se at de du linker til skal være så mye bedre enn cherrox, men det er min mening da.

Jeg ville heller kjøpt halvhøye goretex joggesko, noe alla de her :

http://www.miinto.no/p-272713-kamik-gore-tex-sko

http://www.zalando.no/viking-torrent-mid-gore-tex-hoye-joggesko-lilla-vi143a03b-i11.html

Anonymous poster hash: a79ff...c2c

TS

Takk for supre tips :) Ja her er det ikke snakk om å gå i joggesko og vinglete regnstøvler helt til de varme vinterstøvlene skal på når det er fem minusgrader, er ikke akkurat vanntette de joggeskoene som jentene har løpt rundt med i sommer..

Anonymous poster hash: 25f2e...c15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...