Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Har to barn på 3 og 5, og da jeg var gravid med dem var det fullt liv her. Både på 1., 2. Og 3. Trimester. Nå går det jo dager mellom innleggene. . Har folk rømt til andre fora? Anonymous poster hash: 3d5d3...3d2
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Du tilhører Barnimagen, skjønner jeg, og det gjør ikke jeg så jeg vet ikke akkurat der, men på Din Baby er i alle fall mange nå på lukkete fora (betalingsløsning) og det er sikkert også endel som har forlatt siden av ymse grunner. Det kan jo hjelpe om du orker å dra igang og håper noen biter på de sidene du ønsker liv på, men det er ikke alltid mulig, dessverre... Anonymous poster hash: e3653...96a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Nei, men det er så mye tull og trakassering her at de fleste holder seg unna. Anonymous poster hash: e40d6...4c4
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Du tilhører Barnimagen, skjønner jeg, og det gjør ikke jeg så jeg vet ikke akkurat der, men på Din Baby er i alle fall mange nå på lukkete fora (betalingsløsning) og det er sikkert også endel som har forlatt siden av ymse grunner. Det kan jo hjelpe om du orker å dra igang og håper noen biter på de sidene du ønsker liv på, men det er ikke alltid mulig, dessverre... Anonymous poster hash: e3653...96a Anonymforumet er vel felles? Kjedelig at så få er aktive. Anonymous poster hash: 3d5d3...3d2
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Etter at de innførte de lukkede forumene så har det blitt mye mer stille her inne. Det er rett og slett litt kjedelig her om dagen. Men bare så lenge de tjener penger på folk som vil betale, så bryr vel ikke de som driver forumet seg så mye om det. Anonymous poster hash: c06ff...4bf
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Etter at de innførte de lukkede forumene så har det blitt mye mer stille her inne. Det er rett og slett litt kjedelig her om dagen. Men bare så lenge de tjener penger på folk som vil betale, så bryr vel ikke de som driver forumet seg så mye om det. Anonymous poster hash: c06ff...4bf Man kan jo også spørre seg hvorfor tidligere aktive brukere som faktisk lagde liv her ikke gidder mer - og svaret ligger i personhets-gata. Anonymous poster hash: e3653...96a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Etter at de innførte de lukkede forumene så har det blitt mye mer stille her inne. Det er rett og slett litt kjedelig her om dagen. Men bare så lenge de tjener penger på folk som vil betale, så bryr vel ikke de som driver forumet seg så mye om det. Anonymous poster hash: c06ff...4bf Man kan jo også spørre seg hvorfor tidligere aktive brukere som faktisk lagde liv her ikke gidder mer - og svaret ligger i personhets-gata. Anonymous poster hash: e3653...96a Men nå var jo endel av de aktive brukere med i hetsgata da. Jeg synes ikke det er så mye mer hets nå enn før Anonymous poster hash: c06ff...4bf
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Jeg syns det har blitt kjedelig her. Alle er så skinnhellige og politiskkorrekt. Ja jeg vet at jeg ikke trenger å være her, men er litt avhengig Anonymous poster hash: 77499...d7b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #9 Skrevet 20. september 2014 -det begynte med å avskaffe anonym knappen. -så begynte de med tullet at man skiftet nick så fulgte det alle innlegg -deretter ordnet de det sånn at vi får tildelt koder i en tråd, så ingen kan diskutere med seg selv - så innførte de betalingsordning - de hadde også en kortere periode der det ble linket til facebook kontoen bak eposten registrert -de har innført anonyme moderatorer og brukermoderatoer. vi vet ikke om det er naboen, eller en forelder i brnehagen. vi aner ikke om de ser hvem vi er. ER JO GRENSER FOR HVOR OFFENTLIG MAN ØNSKER Å VÆRE NÅR MAN DIBer!!!! 😡 Det ble visst for useriøst, som om det er noe bedre nå? Anonymous poster hash: db5c3...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå