Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 ... bli med i en overnattingsbursdag, 9 jenter på 8-9 år i en liten kjellerstue i et veldig gammelt hus, eneste rømningsvei er opp den bratte kjellertrappa. I tillegg får de ha fyrstikker og levende lys på kvelden for det er jo SÅ koselig. Anonymous poster hash: 2963e...e9e
Gjest Julia1984 Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Du gjør det veldig mer dramatisk enn det trenger å være. Det er vel voksne tilstede? Hva skal du evt si til datteren din når de andre gleder seg til dette?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Ja, regner med at det er voksne ansvarsbevisste folktilstede Anonymous poster hash: ce75b...f52
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Hadde tatt med meg sovepose og brannslukningsapparat og lagt meg i trappa Anonymous poster hash: 824f2...709
gale damen Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Ja. Jeg går ut i fra at det er en ansvarlig voksen til stede.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Jeg hadde faktisk sagt umiddelbart ja til overnattingsbursdag helt uten å sjekke hvor i huset de skulle være eller hvilke rømningsveier som fantes. Mulig jeg er naiv? Anonymous poster hash: da769...64d
Gjest Minnieropptatt Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Hvis det er de levende lysene du er redd for (skjønner deg godt), kan du ta turen innom feks Europris og kjøpe lys som går på batteri og gi de til vertskapet. Har noen slike selv, de gir like koselig stemning som virkelige lys.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Barn alene med levende lys hører ikke hjemme, mener jeg. Tror jeg hadde sagt nei til akkurat det der opplegget. Anonymous poster hash: 07742...7b6
Modesty Blaise. Skrevet 20. september 2014 #9 Skrevet 20. september 2014 Ja, det hadde jeg. Og jeg er mest imponert / skremt over at du har styr på hvor eneste rømningsvei er...
Elskerhøsten2014 Skrevet 20. september 2014 #10 Skrevet 20. september 2014 du er veldig hysterisk, er helt sikkert voksene tilstede
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #11 Skrevet 20. september 2014 Det er voksne i huset, ja, 2 etg lenger opp. Grunnen til at jeg vet om det med rømningsveier er selvsagt at jeg har vært der nede. Datteren min blir ikke nektet å gå i bursdag, hun velger selv å gå hjem ved leggetid fordi hun ikke føler det er trygt der nede. Tenkte bare på hva jeg skulle gjort hvis hun hadde ønsket å overnatte. Jeg er sikkert hysterisk og i tillegg over middels opptatt av brannsikring. Jobber med forsikring, så ser mye av hvor lett det kan gå galt. Anonymous poster hash: 2963e...e9e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #12 Skrevet 20. september 2014 Det er voksne i huset, ja, 2 etg lenger opp. Grunnen til at jeg vet om det med rømningsveier er selvsagt at jeg har vært der nede. Datteren min blir ikke nektet å gå i bursdag, hun velger selv å gå hjem ved leggetid fordi hun ikke føler det er trygt der nede. Tenkte bare på hva jeg skulle gjort hvis hun hadde ønsket å overnatte. Jeg er sikkert hysterisk og i tillegg over middels opptatt av brannsikring. Jobber med forsikring, så ser mye av hvor lett det kan gå galt. Anonymous poster hash: 2963e...e9e Hun føler det ikke trygt der nede? Og hvem har skapt denne frykten hos henne? Du overfører angst hos henne Anonymous poster hash: ce75b...f52
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #13 Skrevet 20. september 2014 Overnattingsbesøk ingen problemer med å si ja til. Men hvis det ikke er vindu i kjellerstuen, eller de er for høyt oppe og for små, så er det vel ikke lov å bruke den til overnatting, mener jeg. Jeg ville ikke vært komfortabel at så mange barn i den alderen skulle ha tilgang til åpen flamme når det bare er den ene rømningsveien. Trolig ville jeg sagt ja uten å tenke på hvor de skulle overnatte, men om jeg visste hadde jeg ikke følt meg trygg. Soveposer tar ofte lett fyr. Har en venninne hvor soveposen tok fyr, hun var ekstremt heldig som hadde mange rundt som reagerte så raskt at hun bare fikk lettere forbrenninger, for hun kom seg ikke ut av posen selv. Anonymous poster hash: cbeff...e22
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #14 Skrevet 20. september 2014 Aldri i verden! Er dere virkelig så naive? Gud bedre Anonymous poster hash: a71d1...ae2
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #15 Skrevet 20. september 2014 Dersom dette et i kjeller uten vinduer de kommer ut av hadde jeg ikke latt min datter overnatte. Det er ikke godkjent soverom eller oppholdsrom. Du er i så fall ikke hysterisk, men følger norsk regelverk. Anonymous poster hash: f6c67...d08
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #16 Skrevet 20. september 2014 Det er selvsagt bittesmå vinduer der som man ikke kan komme seg ut av. Som sagt er eneste veien ut opp gjennom trappen. Godt mulig jeg har overført min frykt til henne. Her i huset har vi brannøvelser, barna vet nøyaktig hva de skal gjøre ved en evnt brann. Anonymous poster hash: 2963e...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå