Gå til innhold

Verste Facebook-status...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine venner på fb er en tidligere nabo, tidlig barndom, som tydelig sliter fælt. Annenhver dag er det statuser ala, glad i dere, men nå skal jeg forlate fb, ikke plassen for meg... / dette er mitt siste innlegg, klem og hadet... Hva er deres meninger om teite statuser?

Anonymous poster hash: 7e7de...097

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble irriter før.

Nå skjuler jeg slike folk fortløpende fra newsfeeden min.

Folk får skrive det de vil og jeg får se det jeg vil.

Når det er sagt, slike mennesker er det egentlig synd på. Det er jo et sårt rop om oppmerksomhet. Dessverre orker jeg ikke være sosialarbeider på fritiden.

Anonymous poster hash: 7a3c2...9bc

Skrevet

Jeg hadde "unfriended" vedkommende pronto! Jeg får helt krupp av teite statuser :P

Jeg slettet faktisk noen fra vennelisten min fordi vedkommende enten skrev om sin "kroniske sykdom" eller sitt beinharde treningsregime, fitnesskonkurranser (!) og enorme mengder proteinpannekaker *grøss*

:D

Skrevet

Min mening om teite statuser er at de er teite. Litt avhengig av humøret mitt kan jeg føle meg enten underholdt eller bli irritert.

Kjedelige statuser, f.eks de som skriver flere oppdateringer daglig om hva hunden deres gjør, de skjuler jeg i feeden. 

Jeg sletter ikke venner før de evt har såret meg, brukt info jeg har lagt ut mot meg, skrevet stygge eller vulgære ting til meg eller lignende. Så jeg har aldri slettet noen ;)

Skrevet

Hi her, har lyst å slette, men samtidig vil jeg ikke skuffe henne når hun så tydelig har det vanskelig. Jeg kan jo skjule henne...

Skrevet

Syns de verste er de som klager over (spesielt) vond rygg, men helse generelt.

Det er også trått med de statusene der de skriver "i kode".

Anonymous poster hash: dc948...343

Skrevet

at man er på do og gjør nr 2,,hvem intressert i det 

Skrevet

De standard "feeliing"-oppdateringene. Enten er de oppgitt, sint eller trist. Det er alltid en eller annen som skriver inn et spørsmålstegn eller spør hva det er, men halvparten av gangene svarer vedkommende at det er privat eller at h*n ikke vil si det. Den siste halvparten blir aldri besvart.

Vet ikke om det kommer i verstingkategorien, eller om det faktisk var en koselig status, men her for litt siden skrev en venninne på statusen sin at hun pakket kofferten før hun skulle på kjærestetur med samboeren. Hun hadde fått barnevakt for en hel uke, og så frem til en koselig tur med "god mat og masse deilig sex". 
Gikk vel to minutter før faren hennes kommenterte under "Nå delte du gjerne litt for mye jenta mi" 

Anonymous poster hash: 00a7b...a03
Skrevet

Jeg hadde 2 stk som til stadighet ville at folk skulle skrive hvorfor de ikke skulle slette dem!! Og det verste er at mange gjorde det...

Jeg sletta begge 2 med en gang jeg!

Anonymous poster hash: cca07...634

Skrevet

Har ei som er 4 barnsmor på listen min, jeg kødder ikke hvis hun oppdaterer med alt slags uinteressant piss minst 10 ganger pr dag. 

*******************************************************************************************************************

eks:

Fikk den sødeste snappen av *******  ! Savner LITT å være på jobb på ****** i kveld !! Men heldige meg skal jo jobbe der et par fredagskvelder i høst  !

Da har vi overvunnet frykten for å få shampoo i øynene  Dusje med solskjerm på . (bilde av ungen i badekaret.....)

Da skal jeg jobbe på skolen til ungene i neste uke, spennende ;-))))!

Jaja, sier de ikke 7 dårlige år & 7 gode år ?? Litt over 2 igjen da  !! Haha

" All I want for Christmas is a job " !  (men HELST i morra da) !!

FOR IKKE OG GLEMME DEN EMINENTE :  "Blir rett & slett lei mg !"

******** & ********  (KATTENE)  er blitt gode venner #onkel #nevø #pusur #sofus #venner#katter #herlige

Noen som vet om man KAN FÅ regning hos dyrlegen eller om man må betale der & da ??

*********************************************************************************************************

*Inniblant her er det delt x-antall bilder med tekst, deling av sider i håp om og vinne, osv osv osv osv*   Jeg FATTER ikke hvordan folk med 4 barn har tid til å være på facebook og poste noe hver halvtime. jeg skjønner ikke hvor de tar tiden fra. 

Anonymous poster hash: 48641...396
Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Har ei som er 4 barnsmor på listen min, jeg kødder ikke hvis hun oppdaterer med alt slags uinteressant piss minst 10 ganger pr dag.

*******************************************************************************************************************

eks:

Fikk den sødeste snappen av ******* ! Savner LITT å være på jobb på ****** i kveld !! Men heldige meg skal jo jobbe der et par fredagskvelder i høst !

Da har vi overvunnet frykten for å få shampoo i øynene Dusje med solskjerm på . (bilde av ungen i badekaret.....)

Jaja, sier de ikke 7 dårlige år & 7 gode år ?? Litt over 2 igjen da !! Haha

" All I want for Christmas is a job " ! (men HELST i morra da) !!

FOR IKKE OG GLEMME DEN EMINENTE : "Blir rett & slett lei mg !"

******** & ******** (KATTENE) er blitt gode venner #onkel #nevø #pusur #sofus #venner#katter #herlige

Noen som vet om man KAN FÅ regning hos dyrlegen eller om man må betale der & da ??

*********************************************************************************************************

*Inniblant her er det delt x-antall bilder med tekst, deling av sider i håp om og vinne, osv osv osv osv* Jeg FATTER ikke hvordan folk med 4 barn har tid til å være på facebook og poste noe hver halvtime. jeg skjønner ikke hvor de tar tiden fra.

For ikke å snakke om hvor de får ideene om å skrive det på FB fra.

Har faktisk ingen på lista mi som legger ut i det vide og brede. B-)

Skrevet

eks:

Fikk den sødeste snappen av ******* ! Savner LITT å være på jobb på ****** i kveld !! Men heldige meg skal jo jobbe der et par fredagskvelder i høst !

Da har vi overvunnet frykten for å få shampoo i øynene Dusje med solskjerm på . (bilde av ungen i badekaret.....)

Jaja, sier de ikke 7 dårlige år & 7 gode år ?? Litt over 2 igjen da !! Haha

" All I want for Christmas is a job " ! (men HELST i morra da) !!

FOR IKKE OG GLEMME DEN EMINENTE : "Blir rett & slett lei mg !"

******** & ******** (KATTENE) er blitt gode venner #onkel #nevø #pusur #sofus #venner#katter #herlige

*Inniblant her er det delt x-antall bilder med tekst, deling av sider i håp om og vinne, osv osv osv osv* Jeg FATTER ikke hvordan folk med 4 barn har tid til å være på facebook og poste noe hver halvtime. jeg skjønner ikke hvor de tar tiden fra.

For ikke å snakke om hvor de får ideene om å skrive det på FB fra.

Har faktisk ingen på lista mi som legger ut i det vide og brede. B-)

Ja, jeg er helt enig. Det er så totalt unyttig og uinteressant som man kan få det. Jeg forstår ikke hvorfor man må dele hver minste ting man foretar seg.... en annen status kan være "Jeg har så vondt i hodet!!!!!!!!!!!!" - 30 minutt senere "Den paracetten hjalp virkelig og takk gud for det!!!!!"

sukk.

Skrevet

I løpet av en time:

-kveldsmat på denne slitne kroppen

-hopper i dusjen

-loppekassa nå, sliten.no.

Etterfulgt av en tagg som er senga. Altså hun har lagd en innsjekk på selve senga :P

Skrevet

• God morgen i dag sov jenta mi til 10:00 noe som var veldig godt♡♡ nå er d frokost og barnetv♡♡
  • Hjemmelaget milkshake var godt nå!  Noen som vil møtes til lunch??♡♡
  • Ferdig på kurs da er d vente på bussen hjem så vi kan hente prinsessa mi i bhg♡♡
  • Da er prinsessa mi hentet. Nå er d hjem å spise middag og nyte sola ute:-D Ha en flott dag alle sammen♡
  • Da har prinsessa sovnet og jeg sitter i sofa'n
  • Da er d natta på meg  Klar for en ny dag i morgen Prinsessa skal i bhg og mor skal søke jobber og slappe av

I løpet av èn dag. Who the fuck gives a shit?

Og alle de som skriver statuser av typen "Helt forferdelig!", "dette kommer til å bli en tung kveld.", "aner ikke hvordan jeg skal klare meg igjennom dette" osv.... Og når noen spør hva som skjer, får man til svar at det er privat eller at de tar det på pm.

Kjære Gud, gi meg styrke!

Anonymous poster hash: e2d63...f49

Skrevet

Sann kort innpå..... de som har slike statuser- er de litt av det enkle planet?

Skrevet

Ja, både de selv og resten av familien. De tar alle familiediskusjoner på facebook. Det kan være ganske underholdende til tider skal jeg fortelle deg!

Anonymous poster hash: e2d63...f49

Skrevet

Det er vel ihvertfall gjerne dem som oppgir "Livets harde skole" under utdanning..

Anonymous poster hash: 29d46...c4b

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

• God morgen i dag sov jenta mi til 10:00 noe som var veldig godt♡♡ nå er d frokost og barnetv♡♡
  • Hjemmelaget milkshake var godt nå! Noen som vil møtes til lunch??♡♡
  • Ferdig på kurs da er d vente på bussen hjem så vi kan hente prinsessa mi i bhg♡♡
  • Da er prinsessa mi hentet. Nå er d hjem å spise middag og nyte sola ute:-D Ha en flott dag alle sammen♡
  • Da har prinsessa sovnet og jeg sitter i sofa'n
  • Da er d natta på meg Klar for en ny dag i morgen Prinsessa skal i bhg og mor skal søke jobber og slappe av

I løpet av èn dag. Who the fuck gives a shit?

Og alle de som skriver statuser av typen "Helt forferdelig!", "dette kommer til å bli en tung kveld.", "aner ikke hvordan jeg skal klare meg igjennom dette" osv.... Og når noen spør hva som skjer, får man til svar at det er privat eller at de tar det på pm.

Kjære Gud, gi meg styrke!

Anonymous poster hash: e2d63...f49 </p>

Herrefred...

Skrevet

Verste jeg ser er fortsatt folk som skriver om at livet går mot slutten, at de rydder før livets slutt etc.

Psykisk helse har pent lite å gjøre på facebook.

De flere 40+ damene jeg har på facebook som konstant sutrer, klager, legger ut slike ordtakbilder el.

Skrevet

Jeg har ei som legger ut flere bilder av barna sine hver dag, på alle bildene har barna helt samme uttrykk.

I tillegg får vi før og etter bilder av kjøleskapet etter ukeshandlingen, bilder av siste kupp på en eller annen butikk, bilder av gradestokken osv.

Som om ikke det var nok så kommer det stadige kryptiske statuser ala  jaja, håper på en bedre dag i morgen. eller bare litt oppdateringer om at de har vært på skolemusikken, foreldremøte, handlet, badet, ha en fin dag, god morgen til alle osv.

Må ikke glemme alle linker, videoer, tester hun tar og bilder hun deler ganske ukritisk.

Men det verste er når de er i lekeland, båttur, badeland o.l, og oppdaterer ca hver halvtime om hvor gøy de har det. Hvor gøy kan man ha det når mamma sitter med nesa limt på mobilen tenker jeg da.

Veldig mye av dette kommer hver dag...........skjønner ikke at hun har tid jeg.

Herregud, nå gikk det opp for meg hvor lei jeg er av henne egentlig

Anonymous poster hash: 07648...b59
Skrevet

De livets harde skole har jeg også på facebook, og må flire litt av det de legger ut til tider :)

Skrevet

Det er ofte de som har studert ved livets harde skole og jobber som: "mamma at mine to barn" :P

Skrevet

Har ei (eller hadde vel og merker) som byttet profilbilde av sseg selv ca 10 ganger om dagen. Og i tillegg la ut 10-20! bilder av guttungen hver dag. Skjønner ikke helt poenget med å legge ut nesten 10 like bilder av en 2 åring i badebassenge/på lekeplassen/sitter å spiser mat/spiser is osv. hver eneste dag.

I tillegg er det er det statusoppdateringer hele tide. En dag kunne forløpe seg som dette.

*God morgen alle FB venner. Da jeg jeg og NN stått opp. NN ser nå på Brannmann Sam.

*Da har NN spist og er klar for barnehagen.

*Da er NN levert i barnhagen. Skal nå prøve å gå tur med bikkja.

*Da har vi vært å gått en lang tur. Nå skal jeg støvsuge og vaske tøy.

*Da er NN hentet i barnhagen og vi lager middage til gubbe.

*Da har NN spist middag, badet og lagt for kvelden.

*Da skal jeg kose meg med gubben resten av kvelden

*Da er det tid for senga. Ha en fin natt alle FB venner.

Og innimellom kommer det en haug med:

*er så sliten.

*vond rygg

*dritt lei helsevesenet

*hurra for helsevesenet

*ryggen krangler

*blir så oppgitt av helsevesenet

*oppgitt

*trist

*lei meg

Vi var flere som hadde henne som venn på FB, nå har mange slettet henne eller skjult henne.

Anonymous poster hash: c1aba...19e
Skrevet

Uff, har en som tar selfie på en aller annen tur flere ganger i uka...litt lei det svette trynet nå :)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...