Gå til innhold

Hadde du orket dette forholdet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært i lag i snart ett år, bor ikke sammen ennå.

 

Han sender aldri meldinger, hvis det ikke er noe spesielt. Er ikke spesielt kosete, tar sjelden initiativ til sex, viser og sier aldri hva han føler for meg.

 

Jeg har tatt opp det her mange ganger nå, at det skal så lite til for at jeg skal ha det bra. Som å bare sende en melding og si at han tenker på meg, eller å vise litt mer omtanke når vi er i lag. Men han mener at han bare er sånn, og at han er sliten for tiden. Han var helt annerledes i begynnelsen av forholdet, men all oppmerksomhet opphørte etter ca to mnd.

 

Han mener at jeg krever mye oppmerksomhet, og at jeg må roe ned. Jeg tenker hele tiden på om det er han som gir for lite eller jeg som krever for mye. Jeg blir aldri klok, men klarer aldri å finne roen med at vi har det fint, selv om han mener at vi har det.

 

Ville du ha avsluttet forholdet?



Anonymous poster hash: af9e1...da2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Er litt tidlig for så mye problemer... hvis ikke dere har barn da. Da ville jeg forsøkt terapi.



Anonymous poster hash: dc87d...691
Skrevet

Ja. Jeg synes nyforelskelsen burde ha var lengre? For meg varte den flere år, og for mannen enda lengre.



Anonymous poster hash: bd7b0...e26
Skrevet

Ja jeg ville det.

Jeg trenger ikke all verdens oppmerksomhet hele tiden, men normal oppmerksomhet og vissheten om at han anstrenger seg litt må det være syns jeg. 

 

Dette høres bare trist ut.



Anonymous poster hash: fe402...51c
Skrevet

Nei - jeg hadde ikke orket å være sammen med noen som ga så lite av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...